kul location å ta bilder på

Anbefalte innlegg

Var å tok et par bilder her om dagen. Ble litt sånn industri/havneområde tema over det.

hpim1708.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuult, men du skulle ha fått litt skikkelig vinkel på kamera og litt mindre bakke.

Hadde du lagt deg på bakken og "skutt" oppover og med kamera litt på snei tror jeg bildene hadde blitt enda stiligere.

Nå er bare jeg en hobby-fotograf så jeg antar at Mr. Dyrkorn har noen bedre forslag.. ;)

Men for all del...bildene var bra!! :D Keep on shooting...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

la, ikke så mye i det, for det jobba folk der, viste ikke hvor populært det var å ta bilder der :) Disse har jeg lagt litt mer i

acd wallpaper.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Robin Stoneman

Var å tok et par bilder her om dagen. Ble litt sånn industri/havneområde tema over det.

Hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Robin Stoneman

la, ikke så mye i det, for det jobba folk der, viste ikke hvor populært det var å ta bilder der :) Disse har jeg lagt litt mer i

...og de var det mere "schwung" over :D Det første var litt stilig...veldig spesielt lys på det. Gjør at bilen får en spesiell "glød"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, måtte vente til halv 4 på morgenen for å få rette lyset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Hvor?

Det er utenfor jobben min, tvers over veien ligger det et skeidar lager, der var det. Det ligger i vestby. John-Arne vet altfor godt hvor det er hvis du skal dit ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved Skeidars hovedlager i Hølen altså...

Takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.