#1 Skrevet Juni 19, 2007 Hei. Noen som kan anbefale en møbeltapetserer i trondheim som tar bilseter. Ønsker å få trekkt om et par seter til skinn. Hvis noen vet av noe så ta gjerne med link eller telefonnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2007 Eneste møbelfyren jeg veit av i Trondheim er i Elgesetergt, rett over mix-kiosken der. Antonio ettellerannet.. Også har du jo folka i Mulelia på Levanger, som jeg heller ikke husker hva heter Mye hjelp det er i meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2007 Like ved jernbanebrua på Heimdal (den som går fra sentrum over mot adresseavisa) har du en eldre kar som driver med slikt. Ellers så har du Flårønning som holder til på Flå/Ler litt sør for byen. Antonio Arenas heter vel han i Elgesetergt. og han trekker sikkert også opp setene dine. Men sjekk pris, slikt trenger ikke å bli billig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2007 Vet det ikke blir billig, men det er billigere enn å kjøpe nye seter tipper jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2007 Vet det ikke blir billig, men det er billigere enn å kjøpe nye seter tipper jeg.. Billigere enn å kjøpe fabrikknye seter, ja. Men neppe billigere enn å kjøpe nye brukte seter.. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...