#1 Skrevet Juni 19, 2007 Har en 02 Passat 4 Motion, gått nå 191000... Satte nylig på KW coiloversett, justert ca midt på, etter dette har jeg fått en knirk i forstillinga, spesiellt når jeg kjører over fartsdumper, eller litt skarpe kanter ol. Merker egentli ingenting ved vanlig kjøring, virker som det er mest når bilen prøver og fjøre litt. Har også 18" felger med 225/40ZR18 dekk. Kan også nevne at ingenting i forstillinga er skifta siden bilen var ny! Kan det være nok og få tak i ei sprøyte og sprøyte noe fett inn i bærearmskulene? Eller kan det være opplagringa i toppen som knirker? Andre som har hatt samme problemet når det senkes litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2007 Etter senk bør du: Sette bilen på ei grav eller en 4-søylet løftebukk ( altså bilen står på hjula mens du jobber under den ), løsne alle bolter for foringer, la de vri seg da bilens høyde er endret og så stramme alle boltene igjen. Mulig større brytning i foringene på f.eks stabstaget gjør at det knirker nå. Om du ikke allerede har gjort dette da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2007 Etter senk bør du: Sette bilen på ei grav eller en 4-søylet løftebukk ( altså bilen står på hjula mens du jobber under den ), løsne alle bolter for foringer, la de vri seg da bilens høyde er endret og så stramme alle boltene igjen. Mulig større brytning i foringene på f.eks stabstaget gjør at det knirker nå. Om du ikke allerede har gjort dette da... Hmm, merkeli at jeg ikke har tenkt på dette selv... Har 4- søyler på jobben, får prøve dette etter jobb en dag ja! Men takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...