#26 Skrevet Juni 21, 2007 Flere her ja.Jeg bytta et bremserør på Corradoen min i går. Sto lenge å klødde meg i hode på hvorfor det ikke kom noe ut. Løsnet andre nippler også. Starte motore å det fossa ut. Aldri vært borti, å jeg har lufta mye bremser gjennom tidene. den tok eg ikke helt? hjalp det ikke å bare ha tenningen på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 21, 2007 den tok eg ikke helt? hjalp det ikke å bare ha tenningen på ? Prøvde ikke med kun tenning. Var så fortvilet at jeg bare starte motoren for å se hva som skjedde. Regna med abs pumpa blokka noe. Er jo ikke noe vanlig bremsekraftforsterker på Corrado. Alt er hydraulisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 22, 2007 Har hørt om et par tilfeller der lastereguleringsventilen drar inn luft men slipper ikke ut veske. Det vil du oppdage med at du får ny luft bak hele tiden selv om du lufter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 22, 2007 Har hørt om et par tilfeller der lastereguleringsventilen drar inn luft men slipper ikke ut veske. Det vil du oppdage med at du får ny luft bak hele tiden selv om du lufter. ok ok! skalsjekke dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 22, 2007 sånne rep.sett korfår eg kjøpt det da`? bare på møller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...