#1 Skrevet Juni 19, 2007 noen som skal dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2007 Faen at jeg jobber a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2007 Regner med jeg tar en tur i TTn : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2007 hadde vært gøy å fått med så mange vw/audi som mulig:)!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2007 OM noen har en biltralle å låne bort så kan jeg frakte s3'n opp dit, kun for å stille den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2007 Jo flere jo bedre som viser seg fra klubben, jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2007 1stk spraylakkert A4 dukker nok opp hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2007 noen som skal dit? hmmm hva er dette da og hvor og kl ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2007 hmmm hva er dette da og hvor og kl ??? Max Power Magazine (bladet) arrangerer hvert år "streetmeet" på forskjellige plasser i Norge. På fredag skjer det på Vikingskipet klokka 19:00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2007 huff da. da mår man vel ta en tur da vis være blir bra. gidder ikke vis det regner. da er det ut og vaske bil igen da. kristian tror jeg så deg på ottesta om tirsdag. sto ved parkeringa ved e6?? i noe uniform greier og bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2007 huff da. da mår man vel ta en tur da vis være blir bra. gidder ikke vis det regner. da er det ut og vaske bil igen da. kristian tror jeg så deg på ottesta om tirsdag. sto ved parkeringa ved e6?? i noe uniform greier og bil. Satser på bra vær! Stemmer nok bra det! Var på jobb! betalt fritid, hehe..Såg itte du kjørte forbi men! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2007 kjørte coca cola lastebil jeg. og ikke audin min hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 21, 2007 1stk spraylakkert A4 dukker nok opp hvertfall Lakkert bilen din ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 21, 2007 Lakkert bilen din ? hvertfall fronten Tusen takk til Rolf for kjempegod service og rask responstid, takket være han ble bilen klar til BugRun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 21, 2007 hvertfall fronten Tusen takk til Rolf for kjempegod service og rask responstid, takket være han ble bilen klar til BugRun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 21, 2007 1900 på Vikingskipet parkeringa det skjer denne gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 21, 2007 Stemmer det : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 21, 2007 Fortsatt bare å si ifra om noen har en biltralle. Litt usikkert om bilen kommer oppå med stylinga siden den har blitt såpass lav da, men er verdt forsøket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 21, 2007 Fortsatt bare å si ifra om noen har en biltralle. Litt usikkert om bilen kommer oppå med stylinga siden den har blitt såpass lav da, men er verdt forsøket får vel lånt på esso dala vell hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 21, 2007 Fortsatt bare å si ifra om noen har en biltralle. Litt usikkert om bilen kommer oppå med stylinga siden den har blitt såpass lav da, men er verdt forsøket Skulle ikke bilen din til trondheim a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 21, 2007 Kommer, men kjører ikke audi. Kjører en Peugeot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 21, 2007 Jeg kjem.. men med bmw'n og ikke golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 22, 2007 Skulle ikke bilen din til trondheim a? Bilen min vender snuta mot Trondheim i starten av neste uke tenker jeg Vet at esso låner ut, men da jeg ser været i dag orker jeg faen ikke skru på stylinga, bare for å vise den frem der . Mulig jeg kommer en tur i damas polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...