#1 Skrevet August 8, 2004 Knallvær og mye kule biler... Bilder finner du her: http://www.fotoland.no/album/album.php?album=4113 Et lite stemningsbilde fra treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2004 Masse damer var det også... Mattis så du disse? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2004 Javisst, cathrine og lise.. søte piker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2004 Kunne ikke vært bedre! Fint vær, fine biler og fine damer...... Eneste nedturen var at Mattis ikke surfet ned unnarennet i bakken.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2004 Grattis Baard med ikke mindre en to førsteplasser! Og jeg fikk tatt min første tur med min luftkjølte børse - skikkelig morsomt! Et bra treff! Mvh KMR Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2004 Opprinnelig postet av Baard Christiansen Kunne ikke vært bedre! Fint vær, fine biler og fine damer...... Eneste nedturen var at Mattis ikke surfet ned unnarennet i bakken.... Haha, det hadde vært litt av et syn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2004 Denne var morsom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2004 Opprinnelig postet av Karl - Magnus Rabben Grattis Baard med ikke mindre en to førsteplasser! Og jeg fikk tatt min første tur med min luftkjølte børse - skikkelig morsomt! Et bra treff! Mvh KMR Oslo Takker og bukker! Har hatt en kjempehelg, så nå er det bare å vaske og polere til neste helg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2004 Opprinnelig postet av Morten Skei Bekken Denne var morsom. Gøy at denne dukket opp igjen. Har ikke sett den på mange år. Artig blanding av T1 og T3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang Javisst, cathrine og lise.. søte piker det Å ja de ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2004 Opprinnelig postet av Baard Christiansen Gøy at denne dukket opp igjen. Har ikke sett den på mange år. Artig blanding av T1 og T3. Han har hatt med seg en av de mange andre pene VW sine på treff de siste årene. Pick-upen har blitt litt "arbeidsbil" i forhold. Han har også en meget pen og nyoppusst 1303 BIG med lav km(1 eier før han), samt den nest eldste gjenlevende 1500S'en i verden. Jeg har vært mange timer i garasjen hans når den pick-upen ble bygget (Bygget av far til en kompis av meg). Det er ennå et nytt T1/T3 bygge på gang. Det kommer kanskje på veien til neste år, hvis de tar seg tid til å bli ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Er det nye bilen til Casper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Er det nye bilen til Casper? mhm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2004 Var ikke mye megativt å si her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2004 Et til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2004 og enda et... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Olerud og enda et... lavt?? nei, det har vi ikke sett:D rimelig heftig med luft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 10, 2004 Skal si Casper er snar med å få på plass FMIC på bilene sine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...