Speedfestival Vålerbanen 23-24 juni

Anbefalte innlegg

SPEED FESTIVAL

VÅLERBANEN

23 - 24 JUNI 2007

 

STREET LEGAL ØSTLANDSCUP LØRDAG

 

DRIFTING LØRDAG OG SØNDAG

 

TRACK DAY SØNDAG

 

BILUTSTILLING SØNDAG

 

NOISE POLLUTION SPILLER TIL FEST LØRDAG KVELD

Top Fuel på Vålerbanen 23.06 !!

 

Ja, det er helt sant!! Team Fjeld med Thomas Natås i spissen skal være der hele helgen, og bygge opp to- tre motorer ! Lørdag er det meningen at vi skal få en liten smakebit av hvordan det høres og føles når en Top Fuel drar i veien på stripa! Dette BØR du få med deg! Det er en opplevelse UTEN like!

 

Har du spørsmål og annet ang STREET LEGAL på Vålerbanen den 23 juni.?

Ring: 48 23 08 64 eller send meg en mail; met-weid@online.no

 

Foreløpig program STREET LEGAL:

 

Fredag: Innsjekk fra 17.00 ( for de som ønsker å komme tidlig)

 

Lørdag:

 

Påmelding og teknisk kontroll fra kl. 08.00 til kl. 11.00.

 

Førermøte kl. 11.30

 

Start kl 12.00

 

Slutt ca kl. 19.00

 

( påmelding fra 08.00 )( last ned påmeldingsskjema her, så kan du være litt føre var og melde deg på før du kommer. Da skal jeg prøve å ha alt klart til du kommer. (utenom betaling, lisens og teknisk selvsagt..) Send skjema til meg på mail(adr, ser du lenger oppi på siden) , eller pr.post: Mette Weideborg, Svartjordveien 4, 2380 Brumunddal

 

Driftingen har jeg ikke mye stoff om, men det er planen at de skal kjøre samtidig som oss, på banen ved siden av. For mere info Mail til trygve@vaalerbanen.no

 

Søndag er det Rundbanekjøring( Track Day) Åpent for alle som vil teste bilen sin på rundt og rundt kjøring. Kurs/tips blir holdt av erfarne sjafører. Også denne dagen er det drifting. Mail til trygve@vaalerbanen.no. Fo spørsmål ang dette.

 

På søndag er det også bilutstilling, for amcar/ veteraner, klassikere, gatebiler, entusiast, og hobbybiler. Premiering av de 10 fineste. ( uansett merke!)Mail til meg for info rundt dette.

 

Det er da også muligheter for å stille ut bilen på lørdag.( men ingen bedømming/premiering denne dag).

 

Lørdag kveld blir det et "lite" party med live band, Noise Pollution. ØL servering!

 

Så som du ser, viste jeg da litt..

 

Men om du har litt mere "tekniske" spørsmål, så kan du ringe, eller maile meg, for jeg sitter da på litt mer kunskap enn bare dette..

 

..................................................................................for komitè Vålerbanen, Mette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke sikkert dt er noe inntresse for dette men poster den..

er utstilling å muligheter for banekjøring på søndag så dt er jo sikkert noen som kunne tenke seg dt..

ellers er dt andre godbiter for de som kunne tenke seg dt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tråden kan vel stenges da dette treffet er aviklet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.