#1 Skrevet August 8, 2004 Hvis dere ser på http://www.bilforumet.net så skal det være et stort arangemang på gardemoen race way den datoen. masse børning\stripe kjøring og sånn. Jeg og 3-5 andre biler skal kjøre sammen opp dit. tenkte på og dra sånn i 6-7 tiden kannsje ikke helt bestemt enda. er det noen flere her som vil bli med og kjøre sammla? dem jeg har med kjører en golf 3gti med stor stereo og en audi 100 med STOR stero og jeg med stor motor,men ikke annlegg da:D hvis flere her vil henge med oss oppover så si ifra. skal finne ut ikveld ell i morra når vi drar og hvor vi møtes., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2004 Har tenkt meg en tur oppover,men får ikke dratt opover før ved 15,30 tiden..Skal visst møte på Mc Donalds på Jessheim kl.17,00 for deretter og kjøre samlet oppover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2004 Kommer nok en god del dit... hørte t.o.m reklame på radioen i stad for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2004 Heisann.. har snakket med kameratene mine nå. vi ble enige om og møte klokka 6. ved esso sidna østfold hallen. kannsje litt sent, men fleste parten av oss er på jobb så da passer det ikke føre. hvis noen vil henge på med oss så gjør gjerne det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...