#1 Skrevet Juni 20, 2007 Noen som har vært borti dette før? Når det er varmt i været så hender det ofte at clutchen krangler, den kommer ikke ut igjen av seg selv, noen ganger bare litt ut og en skjelden gang så sitter det dønn fast i bånn. Da må jeg vente ca 5 min før den kommer ut igjen. Når jeg kjører og den kommer halvt ut så kan det hende at den plutselig kommer ut igjen med hardere kraft enn normalt for så og sitte igjen på halvveien igjen. Dette skjer kun når det er varmt i været og gjerne hvis den har stått ute. Kan det være en av pumpene? i tilfelle hvilke? Justeringer på gir kassa, siden det ikke er mulig og rikke girstanga selv om pedalen er inne? Kan oljen tåle varme dårlig? har bytta, men ikke merka forskjell. Da jeg parkerte i dag så hørte jeg en suselyd foran, trodde først det var turboen, men lyden kom ikke fra den men lengre bakover, kan dette være noe? Og til slutt, skal det være kondens/fuktighet på slangene her: Takker for alle innspill!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2007 Skal være kondens på slangene ja.. Dette er til AC, den store er lavtrykk der gassen er kald, den lille er høytrykk.. Susingen er også fra AC. skal være slik. Ang clutch så aner jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2007 Tusen takk, en ting mindre og tenke på!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...