#1 Skrevet Juni 20, 2007 Noen som kan hjelpe meg med dele. nr på den "spoiler`n" som går utover, ikke innover som det er orginalt.. Håper dere sjønner hva jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2007 mener det er 3B9 807 434 B kommer org på W8 om jeg ikke husker rett. Er annet delenummer om du skal ha med ryggesensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2007 fant et bilde som viser den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2007 oki takker.. Er det noen som er helt sikkre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2007 Bedre bilde her....er 99% sikker på rett nr du har fått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2007 da prøver vi hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2007 Bare å spørre møller før du best så er du på den sikre siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2007 da er den bestillt.. 783 kr - klubb rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2007 hei fin bak... hvordan er det å montere denne? har ikke sett under der, men er den bare klipset på eller er det limt sammen?? og hvodan blir det i forhold til avtagbart hengerfeste? går de klar for hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2007 Skal bare være å klipse på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2009 Hvordan går denne med avtagbart hengerfeste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2009 jeg trodde w8 leppa hadde to hull til eksos jeg, 1 på hver side. eller hva er evt. dele nr på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 8, 2009 jeg trodde w8 leppa hadde to hull til eksos jeg, 1 på hver side. eller hva er evt. dele nr på det? Lurer på det samme jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 8, 2009 Hvordan går denne med avtagbart hengerfeste? det skal gå fint:) er ikke no forskjell på høyden på denne tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 8, 2009 da er den bestillt.. 783 kr - klubb rabatt Er den å finne på NBS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 9, 2009 Jeg har denne leppa originalt på min i kombinasjon m originalt westfalia avtagbart hengerfeste, og det går fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 11, 2009 i dag har jeg hente nedre leppa mi, og kan dermed bekrefte at det er 2 uttak til eksos:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 11, 2009 i dag har jeg hente nedre leppa mi, og kan dermed bekrefte at det er 2 uttak til eksos:) Hei, Bestilte du denne 3B9 807 434 B som nevnt tidligere her oppe i tråden? På bildet som er postet så er det ikke hull til eksos, én på hver side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 11, 2009 Leppen på bildet er av typen til TDI 4-motion, helt lik W8 med unntak av utsparringen til eksos. Det er veldig enkelt å skjære ut til eksos på den du har bestilt, da det er merket opp på baksiden og vil bli helt likt som W8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 12, 2009 Hei, Bestilte du denne 3B9 807 434 B som nevnt tidligere her oppe i tråden? På bildet som er postet så er det ikke hull til eksos, én på hver side? jeg kjøpte dette delenr ja:) er to utsparinger til eksos:) helt riktig som det sies her, den på bildet er til tdi 4 motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 13, 2009 jeg kjøpte dette delenr ja:)er to utsparinger til eksos:) helt riktig som det sies her, den på bildet er til tdi 4 motion Ok, Ta bilde å legg ut da. Mulig jeg må bestille jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 13, 2009 Ok, Ta bilde å legg ut da. Mulig jeg må bestille jeg også har ikke montert det enda men er helt likt denne: http://www.fastestlaps.com/photos/_VW_Passat_W8_B54a8ac2ec1ad18.jpg bilder blir lagt ut i prosjekt tråden min når den blir monter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 13, 2009 har ikke montert det enda men er helt likt denne:http://www.fastestlaps.com/photos/_VW_Passat_W8_B54a8ac2ec1ad18.jpg bilder blir lagt ut i prosjekt tråden min når den blir monter:) skal du ha den med profil på må du bestille den med ryggesensor. 3B9807434A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...