#1 Skrevet Juni 20, 2007 Skal ha en logo på siden av bilen min, denne kommer til å løpe fra hjulbue til hjulbue, helt nede på siden av bilen. Med tanke på at denne blir ganske stor, hva er best å produsere dette i? Har hatt litt tidligere på forrige bil, dette ble produsert som et "klistremerke" hos lokalt reklamebyrå. Det jeg opplevde da var at ved polering la poleringsmiddelet seg rundt kantene på merkene. Jeg vet det finnes noe som ligger helt flatt og fint og ikke bygger ut noe i det hele tatt, men jeg husker ikke hva det heter: flau : I så tilfelle: hvor kan jeg få produsert noe slikt i Bergensområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2007 Det må isåfall være en meget tynn dekorfolie med lav holdbarhet? Ettersom dekoren blir tykkere ettersom holdbarheten på de øker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2007 Okå. Like greit å få lakkert det på da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2007 Mye bedre med holdbar dekor, eller, lakkert er jo selvfølgelig best, men 5 ganger så dyrt både å få på og av.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...