HJELP! Trenger ny dynamo...A6 2,7 Biturbo HASTER

Anbefalte innlegg

Etter å hatt "nybilen" A6 2,7 Bi-turbo siden fredag uten problemer, takket i går dynamoen for seg...ikke artig, den ble hentet av viking i dag, og vag-forhandleren ringer meg og sier at dette koster 10.500,- å bytte samt at de må bytte batteriet også, da dette er kortsluttet...

Noen som vet hvilken dynamo som kan benyttes i bilen ? det er en 2001 modell, norsk, 230 hk...

Er det noen mulighet for at det kan være en garantisak? bilen har gått 139.000km nå...

Litt irriterende at selger ikke tar telefonen, men sender meg mail i stedet... blir forbanna av mindre.....

Dersom noen har en dynamo som passer med "bruksanvisning" :-D hadde jeg satt pris på om jeg kunne få en sms til nr. 90818181!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du er sikker på at det ikke er nok å skifte spenningsregulatoren ? Disse selges normalt ikke løst hos Møller, men hos nærmeste Bosch-verksted får du dette for noen få hundrelapper. De trenger et Bosch-nummer som står på regulatoren.

Du kan lete deg frem her: http://www.boschcarservice.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.