Anbefalte innlegg

Bilde006.jpg

denne sivile s60 stoppet en kar i en bmw cab på strømmen her om dagen pågrunn av at han snakket i mobilen.det hadde han godt av den.hehe.det måtte jeg bare ta bilde av.tok bilde med kamera på tlf.dårlig kvalitet....

Bilde007.jpg

det her er 3 min etter at han ble stoppet.tok med seg di 2 damen der og ga på som bare for å tøffe seg.æsj.klyse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke moren din lært deg at du ikke skal kalle folk for ting som Pakkis og klyse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja... kall dem våre nye landsmenn, la dem alle kalles det så lager vi en felles flybillet uten retur ved navn: Nye Landsmenn - Sted: Hjem - Retur: Nei

Heter alle det samme så slipper vi å bruke ekstra papir ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må dere gi dere. skal ikke stikke alle under en kniv.

Her er opp til flere forumsbrukere også som er under kategorien våre nye landsmenn og for alt det vi vet er dem født og oppvokst inorge så dette her skal vi holde oss alt for gode til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som misunnelse, spør du meg, at det er sett en fyr som har både cab og to jenter i sommervarmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for det første så skal man ikke kalle folk ting som pakkis. Veit du om han var fra Pakistan eller Irak osv. Og for det andre så er Sivil S60 gammelt nytt. Denne har vel vært rundt i området over 1år. Møter han som regel ved påkjørringen fra Blystadlia mot Lillestrøm.

Bare til videre informasjon i og med at du kanskje ikke er oppdatert på Sivil biler så finnes det:

1stk Mørk blå/grå? primera sedan.

1stk grå Saab 9/3? Sedan

1stk Svart Ford Mondeo Sedan

1Stk Sølv Ford Mondeo Stasjonsvogn (DL registrert med blåe tusenmetere)

1stk Svart Ford Mondeo Stasjonsvogn (Dl registrert med blåe tusenmetere)

1stk Grå Nissan primera Stasjonsvogn (har 2 antenner og sambands utstyr inne i bilen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og en stykk sort primera sedan! den har tatt meg!: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1Stk Sølv Ford Mondeo Stasjonsvogn (DL registrert med blåe tusenmetere)

Jo takk jeg vet:rolleye:

Fikk ikke bot da. Han ung gutten som stoppet meg var mere interesert i hva slags motor jeg hadde og hvor mye hk det var. Han syntes jeg hadde grom lyd i bilen.

Også måtte han bare informere meg når han gikk om at jeg måtte montere skiltet i fangeren for det var ikke lov å ha det liggende i front ruta.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som misunnelse, spør du meg, at det er sett en fyr som har både cab og to jenter i sommervarmen

jeg er enda heldigere enn han, jeg har cab og kjerringa er bortreist i sommervarmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samboer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samboer

Men har du cab?:P

Tror jeg faktisk hadde humret litt for meg selv om jeg hadde sett det du tok bilder av.

Siterer Geroge Carlin: "I'm never in such a hurry, that I can't stop to enjoy somene elses misery";)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, velger å ikke si for mye i denne tråden jeg.....;) Men fin den lista du la opp Henrik over sivil biler i området. Viste om alle disse selv, men klarer ikke å tilføye noen flere utover det du ramsa opp så da er vel det kansje alle: klø : Den sølvgrå mondeo stasjonsvogna med blå 1000 m, har jeg sett mye på rælingen. S 60 er MYE i rælingstunelen (Blitt stoppa av den en gang).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på med en jeg kjenner i mondeo, vi "kappkjørte" mot en 200sx (kansje det var silvia s15??), bare for å se den sladde... hehe

Hadde ganske grei fart fra Shell mot tunellen på Strømmen, plutselig lå s60n bak oss, og dro forbi for å ta igjen 200sx`n. Jeg ble imponert over draget i den, må ha vært t5??!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble imponert over draget i den, må ha vært t5??!

Kan like gjerne være en "vanlig" 2.5T. Politiet har vel til vane å "tune" disse UPbilene, og man passerer kjappt 300hk i de motorene med chip, eksos og filter.

Litt O.T... naboen til morsan og farsan var i UP for en del år siden, og jeg husker veldig godt en rød Pug 205 GTI Twinturbo som han hadde en periode. Syyyyyyyk bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere diskuterer nå alt mulig rart her på forumet hæw hæw hæw ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.