#1 Skrevet Juni 20, 2007 Kom kjørende glad og fornøyd hjem fra Albjerk nå, etter å ha hatt hovedservice (90k) Oppdager så etter at jeg har parkert og fått hivd inn alt stasjet jeg pleier å ha liggende i bilen at det renner noe på høyresiden nederst på forskjermen. Luktet på dette og det luktet ganske likt som spylerveske (spylervesketanken er jo rett ovenfor så er nok ikke helt bom tror jeg) Hva har skjedd? Noe som kan ha noe med servicen å gjøre? Liker ikke at det lekker fra bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2007 sikkert bare pakningen rundt pumpa som er dårlig.. bytt denne, eller om den du har kunne vært brukt kan du kline den inn i pakning på tube.. funker som f.. om dette er tilfelle da vel og merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2007 gi beskjed til verkstedet om dette, så bør de skjekke det opp ettersom det har skjedd etter service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2007 gi beskjed til verkstedet om dette, så bør de skjekke det opp ettersom det har skjedd etter service Jess, får ringe i morra. All ros til Albjerk for de gode åpningstidene forresten, ikke alle som er åpne til 23:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2007 Jess, får ringe i morra. All ros til Albjerk for de gode åpningstidene forresten, ikke alle som er åpne til 23:00 men da er det jo bare og ringe nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2007 men da er det jo bare og ringe nå Orker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2007 Dersom du har spyler til lyktene vil jeg tippe på at det er denne sylinderen som er lekk. På min tidligere 1998 Golf IV så det ut som det kom fra beholderen, men etter å ha hatt denne ute for kontroll 2 ganger, fant jeg ut at det var fra sylinderen til lyktespyler. Koster vel et par hundre lapper og monteres på 20 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2007 Vel, nå er saken slik at det ikke lenger lekker, MEN det kommer en liten rar lyd fra bilen når den står i gir. . . Girkassa som snart ikke vil mer, som på så mange andre Golf IV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2007 Sikker på at den ikke bare er tom da... det stoppet å lekke på min når væsken gikk under et viss nivå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2007 Så i stad, så ut som at det var masse igjen. Men får dobbelsjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2007 ''Proppen'' til spylerveske på høyre lykt forran var løs, så kan vel si case closed. Hva som skjer med giret derimot er usikkert. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...