Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får dette billigst?

Skulle hatt 4 stk..

Er til en 97' A4 1.8T (AEB)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AEB har vel ikke 4 separate coiler, men en dobbel som sitter over syl. 3 og 4. Denne besørger via vanlige pluggkabler også syl 1 og 2.

Tror AWT var den første med separate coiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AEB har vel ikke 4 separate coiler, men en dobbel som sitter over syl. 3 og 4. Denne besørger via vanlige pluggkabler også syl 1 og 2.

Sikker på det? Min AEB har ikke noe annet enn de fire, og ikke noe kabler mellom sylinder 3 og 4 og 1 og 2. Kommer en kabel til hver plugg fra bakenfor motoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg med min APU har også 4stk single coiler uten kabler i mellom 3,4,1 og 2.En kabel til hver plugg som Lars Olav har. Men APU tok vell over etter AEB?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg med min APU har også 4stk single coiler uten kabler i mellom 3,4,1 og 2.En kabel til hver plugg som Lars Olav har. Men APU tok vell over etter AEB?

APU tok over etter AEB, ja. Eneste forskjell er at den har elektrisk styrt gasspjeld, og ikke wire-styrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil!

AEB har 4 coiler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil!

AEB har 4 coiler :)

Må bare beklage. Jeg som blander med ADR motoren. Slik ser iallefall min egen ut.

DIv2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.