Anbefalte innlegg

hei!

har en audi a4 b5 1996mod, og har nettop byttet baklykter. jeg hadde den gamle typen der bremselyset var et eget lys som lyste, men i de nye lyktene er kjørelys og bremselys i ett, dvs at kjørelyset lyser sterkere når en bremser.. hvordan fikser jeg dette? : klø : har ikke så mye peil på det eletriske:) noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh...vansklig å si direkte.. men vil nok si at du må koble om ;) få koblingskjema til ny og gammel lykt..fort gjort...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må vel ha ei pære med to tråder også,tror det skal stå:5w-12v og 21w-12v på den.5w for park,21w for brems.Mulig det er bare å koble sammen de ledningene du har å feste dem til polene på lykta ++og --.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må vel ha ei pære med to tråder også,tror det skal stå:5w-12v og 21w-12v på den.5w for park,21w for brems.Mulig det er bare å koble sammen de ledningene du har å feste dem til polene på lykta ++og --.

ja jeg lurte på det samme, om d gikk an, jeg har de pærene med to gløde tråder:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg lurte på det samme, om d gikk an, jeg har de pærene med to gløde tråder:)

Bare å prøve da,vettu.Verste som skjer er at det ryker ei sikring.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir feil detta serru,vil jo lyse fra begge hele tida om du gjør det sånn.Lykta har vel fire poler,eller 2 +-og1 -.Var iallefall sånn på tilhengeren jeg kobla engang i tida.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må finne ut hvem av stikkene i kontakta på lampa som går til bremselys. I tillegg må du finne ut hvem av stikkerne i kontakthuset på ledningsnettet som besørger bremselys. Ledningen for dette mener jeg er svart/rød.

Etter du har funnet ut det må du få koblet rett ledning på rett stikker. antakelig snakk om å flytte ledningen i kontakthuset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar:) jeg skal gå ut og prøve, så får jeg se om jeg får d til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.