Kinesiske Brilliance BS6 stryker i Euro-NCAP crashtest

Anbefalte innlegg

Begrepet japse-blikk får virkelig bensin på bålet.........: eek : SKREMMENDE!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig å sett en identisk test av f.eks en A6 e.l. for bedre å kunne tolke forskjellene i komprimeringen av kupèen. Dette så ille ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er glad jeg kjøre a6 jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Nederlandske importøren av Landwind greier ikke å dekke etterspørselen av disse bilene. Pris er tydeligvis alt, der nede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Nederlandske importøren av Landwind greier ikke å dekke etterspørselen av disse bilene. Pris er tydeligvis alt, der nede...

Buy cheap buy twice.... men problemet er vel at her kan man risikere at man ikke får muligheten til buy twice. Sikker på at en audi 100 fra 83 får bedre score i testen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

linken i første post er bare til en tysk nettavis? ser ikke noe ncap test der..

edit: popupblocker.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herre min skaper......hadde heller kjørt trøsykkel enn den bilen der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en amerikansk side her om dagen med video av mange krasjtester der borte, blant annet A6 og Crystler Neon. Det var FORSKJELL ja....

Men finner ikke siden nå, skal oppdatere om jeg finner den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2' er Golfen min er sikrere enn det der..

Utrolig at det er lov å selge slik dritt:fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : Skremmende resultater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et eksempel på japseblekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, gammelt tyskerblekk er ikke så veldig solid det heller. Boble og Golf 2...

Poenget er at Civicen som vi så her, sammen med Bobla og Golfen, er gamle biler. Teknologien og vitenskapen innefor crash-testing har kommet et langt stykke, men når da Kineserne nå viser en helt ny bil, og den gjør det like dårlig som 25 år gamle biler fra Europa eller Japan, så er det veldig skremmende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda sant det da. Men er jo generelt tynnere/svakere på japser. Civic er jo som en 3.er golf og de er jo endel bedre enn golf 2 og boble da. Men denne nye bilen er helt sykt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når det kommer en stor SUV/Jeep ting i 100 km/t rett i sia på en relativt lav bil, og fronten på SUV'en treffer oppe i vindushøyde på Civicen tror jeg de fleste biler i samme størrelse sliter serriøst! : eek : Kunne vært spennende å se samme testen med en Vento f.eks. 100 km/t er rimelig fort liksom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør man sette seg i slike biler etter å ha sett noe slik da.... hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.