Bytte tennings tidspunkt føler Audi m/ACE

Anbefalte innlegg

Bestilte ny føler til bilen, men skjønner ikke hvordan jeg skal bytte denne.

Denne er satt på rundt plugg ledningen til syl. 4.

Kan man ta av en av plugghettene for å tre den på? eller blir pluggledningen ødelakt da?

Ble kanskje en dårlig forklaring men..

er en 2,0 16v ACE motor med KE-jetronic...

Håper på raske svar, eller spør om dere ikke skjønner hva jeg mener.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje bilder kan forklare bedre?

DSC01391 (Medium).JPG

DSC01390 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der ja, hehe.. kødda litt med denne da jeg skifta pluggkabler på Abt`n .. Men må som du sier ta av hetta på ledningen i fordelerenden.. Var veldig trang å få på på min, men etter litt knot gikk da det og.. Lykke til :)

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der ja, hehe.. kødda litt med denne da jeg skifta pluggkabler på Abt`n .. Men må som du sier ta av hetta på ledningen i fordelerenden.. Var veldig trang å få på på min, men etter litt knot gikk da det og.. Lykke til :)

Ole Kristian

Jo takk! Er det bare å vri av plugghetta som går på fordeleren? Ødlegger ikke noe altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Kristian

Hoi.

bare nysgjerrig: hvorfor bytter du denne?

vag-com-feilmelding? andre feilsymptomer?

har en 6A-motor selv som lever sitt eget liv på turtallet.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gammel sprø kabel kan nok gå i stykker ja, var det som skjedde da jeg måtte skifta på min.. Men er vel bare å vri den av ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.