#1 Skrevet Juni 21, 2007 så en annonse i maxpower på disse, jeg syntes disse så helt råe ut, helt like som org. noen som vet om noen norske butikker som selger disse? eller vet hvilke merke det er? eller hva prisen på nye org. fra møller koster, å om golf 4 og 5 har lik boltsirkel? hehe! det var mange spørsmål på den det! mvh Tom Henning Haga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2007 18" hos møller kommer på ca. 25-30K, de replica felgene er det vel RONDELL som har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2007 Golf 4: 5/100 Golf 5: 5/112 (så vidt jeg vet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2007 okay, sa da blir jo enormt dyrt med org da jeg vill trenge adapter i tillegg! hehe, men noen som vet hvem som tar inn replica felgene da? å er de svarte imellom eikene på felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...