#1 Skrevet August 9, 2004 skal jeg la luftinntakene være svarte eller lakkere disse også sølv? er litt usikker..søstra til dama har A6 som er lakkert ned, der er også luftinntakene sølv. hva er fines? evnt har noen biolder av A6 som er lakkert ned mens luftinntak er svarte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2004 Dersom du mener luftinntakene på siden under støtfangeren foran, så er disse svarte på biler som er nedlakkert orginalt fra Audi. Er usikker på om det blir noe særlig pent dersom disse lakkeres også, har du et bilde av bilen til søstra til dama? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2004 Her har du et bilde av bilen min som er lakket ned orginalt og har svarte luftinntak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2004 Jeg tror jeg ville beholdt dem svarte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2004 har ikkenoe bilde..men jeg synes det virker kulere med svarte luftinntak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2004 bilen min er lakkert ned, og jeg har behold luftinntakene svarte, synes det er penest!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2004 Helt klart penest med svarte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2004 behold luft inntakene svarte. Har sett en del sølvgrå A6 hvor også luftinntakene er lakkert sølv. Det ser ikke bra ut! Men smaken er jo som baken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2004 Svarte, ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2004 Hold de svarte du,passer meget godt på en sølv bil.Har det selv på min A4 som er lakkert helt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...