#1 Skrevet Juni 21, 2007 fant en multifunksjonairbag her nå, http://cgi.ebay.com/Audi-A3-Airbag-with-multifunction-buttons_W0QQitemZ260129802261QQihZ016QQcategoryZ10372QQrdZ1QQcmdZViewItem Jeg har da et kjiipt 4 "spoke" ratt, og har veldig lyst å ha multifunksjon. er det bare å bytte airbagen og kode om, eller hvordan er dette? er jo finest med 3 eiket ratt, men de finnes jo ikke med multifunksjon og det beste hadde jo vært å få installert et av de nyere typen, men det fant jeg ut var mye styr igjen (pga "dual stage" airbag) noen erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2007 Ingen som vet noe om dette ? Jeg lurer på det samme, jeg har en 99 A6, og kunne tenkt meg både multifunksjon og gear på rattet (Tiptronic) Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2007 Hei! Har byttet fra det kjipe 4 eikede rattet til den 3 eikede. Eneste jeg støtte på av problemer var at kablene var litt annerledes, men fikk tak i rett hos Møller. Har kjørt diagnoser på airbaggen via VAG-com og alt ser fin fint ut. Mvh. E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2007 Tenkte du over om det var flere ledninger inn til rattet en du trengte ? Altså om det var lagt opp ferdig ledningsnett til flere funksjoner ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...