#1 Skrevet Juni 22, 2007 Skal senke bilen min. er en a4 tq. Må jeg ha 4 hjulskontroll eller liknende ? Hva har dere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2007 Du må ha TUV papirer på senkesett + 4 hjulskontroll + time hos biltilsynet for å få det inn i vognkort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2007 Ja. Vil absolutt råde deg til å få dette utført. I tillegg til at bilen da IKKE sliter dekkene skeivt, krever biltilsynet at dette + innstilling av lys og justering av lastavhengig ventil ( din bil har ikke det ) er utført mtp. godkjenning/innskriving i vognkort. Velger du å la være å godkjenne vil du få mangellapp hvis det oppdages at bilen er senket på EU eller utekontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2007 ok. da tror jeg venter litt å kjøper meg justerbart senkesett Kan likesågodt det istedenfor å kjøpe fjærer. Orker ikke samme runda en gang til, hvis jeg skal ha justerbart til sommern igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...