Verkstedplass ledig utenfor Hamar

Anbefalte innlegg

Har pr dags dato værste plass oppe på Harasjøen utenfor Hamar. men får en hall til nå snarlig.

 

Har da 2 ledige plasser i hallen. Veeeeldig høyt under taket og hver hall er på 90 kvm. vi er pr dags dato 5 stk som deler lokalet vi har nå og skal være sju totalt.

 

pris pr mnd er 1000,- Da har du egen fast plass + mulighet for å skru på evt bruksbil osv utenom såklart.

 

Er totalt plass til mellom 10 og 12 biler inne.

 

Hvis noen er int ta kontakt.

 

Har sveise apparat, elefant og div utstyr ellers som kan brukes av alle.

 

09042007181_G.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ligger dette sa du? altså mange min unna br dal?

 

kommer strøm osv i tilleg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.harasjoen.no det er stedet.

 

Bruker ca kvarter fra hamar til verksted. spørs på trafikk osv. og såklart hvor tung gasspedalen din er. så da blir det jo tida ekstra fra br.dal til Hamar

 

Strøm kommer i tilegg ja. men delt på 7 stk er det ikke snakk om store kostnadene.

 

Håper på at det blir mulighet for spleiselag til løftebukk og andre ting etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.harasjoen.no det er stedet.

 

Bruker ca kvarter fra hamar til verksted. spørs på trafikk osv. og såklart hvor tung gasspedalen din er. så da blir det jo tida ekstra fra br.dal til Hamar

 

Strøm kommer i tilegg ja. men delt på 7 stk er det ikke snakk om store kostnadene.

 

Håper på at det blir mulighet for spleiselag til løftebukk og andre ting etter hvert.

 

Hehe, i din hastighet bruker man 15 min ja, men "normale" folk og "normale" hastigheter vil det nok bli 20-25min :nana: Mener å huske en gammel bmw passerte meg like ved kirka for ei stund siden, på vei hjem fra værste, da holdt du jo nesten fartsgrensa...

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, i din hastighet bruker man 15 min ja, men "normale" folk og "normale" hastigheter vil det nok bli 20-25min :nana: Mener å huske en gammel bmw passerte meg like ved kirka for ei stund siden, på vei hjem fra værste, da holdt du jo nesten fartsgrensa...

:)

 

Hørtes også ut som Rolf :P

Har sett de dratt hjem noen ganger og de holder vel nesten alltid fartsgrensen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjører pent og snillt hele tiden :P Men er det noen som trenger plass? hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjører pent og snillt hele tiden :P Men er det noen som trenger plass? hehe.

 

hæ? noen som påstår vi ikke kjører pent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en som kjenner dere :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg en plass!

Men blir nok litt for langt å kjøre for meg : dum :

 

Kunne tenkt meg en garasje e.l til mitt prosjekt i lillehammer/moelv området forresten.

Så om noen vet noe så send gjerne pm eller mail.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt langt for meg også igrunn, men er absolutt av interesse om jeg skulle finne på å begynne med ett nytt prosjekt.

 

Off topic: Dere har ikke mulighet til å ta ut motoren av min også smelle den oppi igjen a? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt langt for meg også igrunn, men er absolutt av interesse om jeg skulle finne på å begynne med ett nytt prosjekt.

 

Off topic: Dere har ikke mulighet til å ta ut motoren av min også smelle den oppi igjen a? :P

 

vi fikser det meste vi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg nr ditt på PM da.

Ting må skje FORT og BILLIG ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi finni de folka vi trenger.

 

Hvis noen skulle trenge hjelp med noe så er det bare å si ifra. får i hvertfall tatt noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skulle gjerne hatt hjelp til å bytte motor og girkassefester. Er det noe som dere har sjansje på å hjelpe meg med? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se at det er stort problem nei. Bare handle inn så du har riktige fester du så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se at det er stort problem nei. Bare handle inn så du har riktige fester du så ;)

 

Det er bestilt. ;) Er fester fra 034 Motorsport-gruppekjøpet så mangler et par fester til før ting er på veg til norge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bestilt. ;) Er fester fra 034 Motorsport-gruppekjøpet så mangler et par fester til før ting er på veg til norge. :)

 

 

Den er grei. bare si ifra når du har festene så skal vi få hjulpet deg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.