#1 Skrevet Juni 22, 2007 neon som har noe forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2007 kan jo være litt av hvert det da..prøvd og kjøre litt penere? ikke være så tøff på gasspedalen? hehe ville prøvd lamda'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2007 kan jo være litt av hvert det da..prøvd og kjøre litt penere? ikke være så tøff på gasspedalen? hehe ville prøvd lamda'n.. prøver meg på tore sitt svar jeg og roe ned litt på grisekjøringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2007 mulig det er høyrefoten jah.. lr lamdasonden som er føkkt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2007 Lambda, bankesensor nr to, luftmassemåler, tett luftfilter. Kan være litt forskjellig. Å ta diagnose med vag-com eller blinklampe er nok ikke dumt Hva er mye bensin da? Min brukte vel 0.75-0.8 på langkjøring, men det gikk fort 1.5 på bykjørng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...