#1 Skrevet Juni 22, 2007 er det nokon som veit kva verkstad i nærheta av sotra som kan ta hjulstillings kontroll i løpet av neset veka?? eg har hørt litt rundt og eg kan ikkje få time før midt i juli.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2007 Jeg tok min hos ER-AN prøv der. Det ligger på Søfteland. Han er kjent for å gjøre godt arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2007 er det nokon som veit kva verkstad i nærheta av sotra som kan ta hjulstillings kontroll i løpet av neset veka??eg har hørt litt rundt og eg kan ikkje få time før midt i juli.. Har hatt bilen min på hjulstilling hos Bil-spesialisten på Straume. Ligger i straumeparken, Trekantbygget. Hør med Frode Nesse som driver det om han har tid. Topp utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2007 som han over nevner, ta en prat med Frode Nesse, han finner nok tid til deg innimellom... state of the art utstyr har de og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...