Anbefalte innlegg

hei!

holder på å montere fk sine angeleyes på passaten,disse kan stilles slik at de kan brukes både for venster og høyrekjøring

men hvordan skal disse stilles for at de skal være rett stilt for "norge kjøring" altså høyresiden.

det som skjer når man stiller er jo at reflektoren beveger seg, men hva vei skal eg skru, og hva vei skal reflektoren peike? mot midten av kjørebanen eller?

er me noe ledninger og noen relèer, er dette for lys i angel eyesene eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ekstra ledningene og relene trenger du ikke. Det me høyre og venstre vet jeg ikke. Mine kunne jeg bare montere og så justere de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ekstra ledningene og relene trenger du ikke. Det me høyre og venstre vet jeg ikke. Mine kunne jeg bare montere og så justere de.

hva er de ledningene te da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen somhar skiftet fra venstre til høyre på en eller annen justeringsknapp på slike luykter?

eg får hjerteinnfarkt vist ingen kan hjelpe meg:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og stille ble det.... RIP :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel med et ark som forklarte hvilken side det skulle stilles til. Det var det til mine, men husker ikke åssen det var nå. Dette var FK lykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en kopi av det arket enda?`(A) er fortsatt i livet, men er utrolig kjipt at eg ikke får montert de før eg finner ut hva vei de skal stilles! og hva som skal stilles på for å stille de:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.