#1 Skrevet Juni 22, 2007 Da har endelig hjul og justerbart kommet i hus så det ble en viss forbedring fra 16" felg og "traktorlook":) Eller hva syns dere? Mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2007 mycket bra.. 19 eller 20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2007 PERFEKT:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2007 Er nok 19 ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2007 Ohh,meeeeeeeget lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2007 nydelige felger bro' .... heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2007 Så BRA ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2007 MEGET pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2007 Ohhh... Hvilken ET er det, og hvilen dekk dimensjon? Du må slite litt i hjulbuene fremme når den er så lav eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2007 så bra ut det der:) rette høyde på bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2007 Flott bil!!!!! Skal hente ut min om 1 uke................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 23, 2007 ser veldig bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2007 Akkurat passe høyde etter min smak Men bør kanskje skru opp litt ja.. Litt drøyt fremme, ingen problemer bak.. ET er vel 42 og 235/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 23, 2007 Lekkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 23, 2007 U have hit the nail on the head!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 24, 2007 Nydelig! Sleng ut før-bilde også da! Så vi ser hvor mye felg + senk har å si på utseende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 24, 2007 Må bare si at dette var perfekt! Nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 24, 2007 Pent, flere bilder takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 24, 2007 Dette så veldig bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 25, 2007 Akkurat passe høyde etter min smak Men bør kanskje skru opp litt ja.. Litt drøyt fremme, ingen problemer bak.. ET er vel 42 og 235/35/19 Da skjønner jeg. Har ET 35 på mine så det der hadde aldri gått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 23, 2011 Da har endelig hjul og justerbart kommet i hus så det ble en viss forbedring fra 16" felg og "traktorlook":) Eller hva syns dere? Mvh Kristian Åssen felger er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...