Div el feil på 89 golf cab

Anbefalte innlegg

Trenger tips til hvor feil kan ligge på min 89 golf cab. Har ikkje liv i temp på vann og bensinnåla er og død: klø : kan dette ha noen sammenheng? I instrumentet? har og probs med varmevifta. Etter å ha skrudd hasighetsbryteren på går det et halvt sekund så ryker sikring:confused: Hvis det finnes elskjema så er eg kjempehappy:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her var det mange goe tips.....ser også at det ikke er lys i instrumentpanel, anyone...............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke at problemene med instrumentene og viften har en sammenheng. Når det gjelder instrumentene kan det være noe så enkelt som en løs plugg, eller skade på printbanene.

For viftens del tenker jeg at det er bryteren som er problemet, det kan også være motstanden (som regulerer hastigheten) eller viftemotoren. Jeg har sett smeltede viftebrytere tidligere, som selv om det virker som den er ok, skaper kortslutning pga den er smeltet.

Elskjema er sannsynligvis ganske likt som sene Golf1 og de fleste Golf2. VW (og Audi) på 80-tallet var ganske standardiserte i elsystemet, og det brukes stort sett samme farger på ledningene til en gitt kurs uansett hvilken bil det er snakk om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.