føyer meg i rekken for gearkasseras..

Anbefalte innlegg

Under pådrag i 5. gir så hoppet den i fri og det er ikke noe der 4. og 5. skulle vært..

Har kun steg 2 chip og stivere westgate fjær..

Hva har ryki og går det ann å fikse det?? Eller må jeg gå til innkjøp av ny kasse?..

Er forøvrig en S2 3B..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, også 5. gir?: klø : Tør ikke si hva som kan ha skjedd men fikses kan det sikkert.. Men det som er aberet er at disse kassene er dyre å reparere, selv om man skrur selv pga høye delepriser.. Flere som selger 5 trins S2 kasser de garanterer i god stand for 4-5k og oppover, og da har du ikke reparert mye i den gamle kassa heller.. Ville nok gått for brukt kasse hadde jeg vært deg ;)

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er audi kassene lagd av smør? folk sier enkelte kasser tåler 500 hk osv.. men det er jo bare piss, en kasse tåler ikke 500 hk hvis den raser etter kort tid... sånn er det hvert fall i bmw miljøet :P

Men tilbake til topic.

Om du ikke hører no rasling eller pussing av tenner så kan det hende du har hatt flaks, men så er det jo ganske dyrt å fikse girkasser så det kan hende det er billigere å skaffe en ny en. Klarer du å ta ut og sette inne en ny kasse så vil du nok spare en god slump penger på det.

Har faktisk sett s2 kasser ned i 2-4k.. Så jeg ville gjort som ole kristian tror. Og heller gått over den gamle kassa etter hvert og hatt den til reserve eller solgt den skulle det vise seg å være liten sak å fikse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er audi kassene lagd av smør? folk sier enkelte kasser tåler 500 hk osv.. men det er jo bare piss, en kasse tåler ikke 500 hk hvis den raser etter kort tid... sånn er det hvert fall i bmw miljøet :P

Men tilbake til topic.

Om du ikke hører no rasling eller pussing av tenner så kan det hende du har hatt flaks, men så er det jo ganske dyrt å fikse girkasser så det kan hende det er billigere å skaffe en ny en. Klarer du å ta ut og sette inne en ny kasse så vil du nok spare en god slump penger på det.

Har faktisk sett s2 kasser ned i 2-4k.. Så jeg ville gjort som ole kristian tror. Og heller gått over den gamle kassa etter hvert og hatt den til reserve eller solgt den skulle det vise seg å være liten sak å fikse.

Det rasler og skriker no jævlig i 4 gir.. men det er ikke noe gear der..

I 5. gear så er det heller ikke noe gir men det er det vist jeg prøver å ta i gang i det gearet.. merkelig..

Blir mest sannsynlig ny kasse..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du en gylden mulighet til og bygge om til 6trinns også.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen etter da!:D

jaja.. Er nå sånt som skjer når kassene for noen år gjennom seg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du en gylden mulighet til og bygge om til 6trinns også.. :)

Det hørtes ut som mye arbeid!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.