Anbefalte innlegg

Kan vi ikke høre om vi får låne en av ishallene da? håkon eller kristinshall? komme seg inn i varmen :P kaldt ute om kvelda nå.

 

hehe.. sannsynligheten er vel veldig liten at vi får lånt en av de :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sjekket opp med Høgskolen og snakket med Ørjan Eriksen, og da er det klart - det blir på

parkeringsplassen ved Høgskolen i Lillehammer!

 

Her er det flere plasser av litt varierende størrelse, men alle får nok plass på en! Det er også tilgang til høgskolens inneområde med bl.a. toaletter og varme.. ;) Parkeringsplassene er belyst - dersom skolen har satt på utebelysningen ennå.. :P

 

Veibeskrivelse for de som kommer E6 sørfra: Kjør E6 forbi avkjørselen ved Strandtorget. Gjennom en liten tunnel, ca. 200 meter etter tunnelen kommer det en avkjøring merket "Lillehammer N - Storhove".

TA AV E6 på denne og du kommer rett opp i en rundkjøring ved Esso.

Kjør RETT FREM denne rundkjøringen, opp bakken (dobbeltfelt) til du kommer til enda en rundkjøring.

Denne rundkjøringen kjører du til VENSTRE. Her kommer du på en flat, rett vei som du holder en drøy kilometer bortover til du ser høyskolen på venstre side.

Her er det nok en rundkjøring, hvor du naturlig nok svinger til VENSTRE.

Følg veien her nedover (ikke sving inn avkjøringen rett foran skolen) for å komme ned til parkeringsplassene. Vips - fremme.. ;)

 

Høgskolen ligger noe utenfor sentrum, så det er ingen bensinstasjon/butikk like ved, men et par minutter unna med bil.

Og nok en gang - villmannskjøring/burning og lignende UTGÅR med skyhøye kneløft og vil bli slått hardt ned på av meg siden jeg vil stå som ansvarlig.

 

Men da ønskes alle vel møtt! Værmeldingen ser ganske bra ut med lettskyet vær, svak vind og 8 grader i skyggen, men dette kan forandre seg. Ta uansett med varme klær selv om det er mulighet for å gå inn og varme seg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tre rundkjøringer og en tunnell. detta går aldri bra :P Regner med at jeg dukker opp på fredag. men ser helst at jeg har et passasjer sete fra Hamar da men, så Stian? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker nokk opp:) kjenner jeg meg rett så blir det en lav passat å en lav golf med gule parklys som dukker opp hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Eivind! Takk så mye for hjelpen!:)

Da gleder jeg meg nok en gang til og dra på lokallags treff! :)

 

 

Og Rolf: Har ikke du kjøpt deg bil? Solgt bimmer`n?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er der skolen er, ja...: rolleyes Denne gangen skal jeg også få med meg et lokalt treff!! Det bør ikke komme noe i veien i siste liten, for si det sånn... I`ll be there: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyskolen er det bygget som var mediesenter under OL i 1994, om man kommer nordfra er det umulig å ikke legge merke til.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyskolen er det bygget som var mediesenter under OL i 1994, om man kommer nordfra er det umulig å ikke legge merke til.. ;)

 

Ved avkjøringa til Gausdal? Altså, på andre siden? AHA!: dum : Hehe... Kjører litt for ofte til Lillehammer, men visste ikke det... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Eivind! Takk så mye for hjelpen!:)

Da gleder jeg meg nok en gang til og dra på lokallags treff! :)

 

 

Og Rolf: Har ikke du kjøpt deg bil? Solgt bimmer`n?

 

 

"ny"bilen var solgt. så da er bimmern fortsatt i mitt eie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tre rundkjøringer og en tunnell. detta går aldri bra :P Regner med at jeg dukker opp på fredag. men ser helst at jeg har et passasjer sete fra Hamar da men, så Stian? ;)

 

Tror rett og slett det blir sofatrikset på meg denne fredagen;)

 

Blir sikkert kaldt a gitt: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror rett og slett det blir sofatrikset på meg denne fredagen;)

 

Blir sikkert kaldt a gitt: eek :

 

har du ikke jakke da mann? :P

 

Andre som skal oppover ? Ørjan ? ledig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker nokk opp:) kjenner jeg meg rett så blir det en lav passat å en lav golf med gule parklys som dukker opp hehe:)

Det har du helt rett i:) Jeg kommer skrapendes til Lillehammer jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du ikke jakke da mann? :P

 

Andre som skal oppover ? Ørjan ? ledig?

 

Jeg tror jeg skal ha ett ledig sete ja.. jeg og anders drar litt i forveien. men ikke mer enn ca halvtime før det starter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det forresten an å kjøre inn ved brua sør for Øyer...? Altså veien som går over E6 igjen rett nord for Høgskolen? Og hvilket tidspunkt ble det egentlig bestemt til...? Vet det står 1900, men ble det bestemt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nok en gang - villmannskjøring/burning og lignende UTGÅR med skyhøye kneløft og vil bli slått hardt ned på av meg siden jeg vil stå som ansvarlig.

: ja : Det er bra! Hater tullkjøring som foregår inne på plassene der det er treff, som f.eks en viss grå 3er som "tøffa" seg sist gang.

Ny tid er satt til kl 18:00!

Oi. Det ble sannelig rett etter jobb omtrent det. Men bra det, for da får man mer tid med lys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja : Det er bra! Hater tullkjøring som foregår inne på plassene der det er treff, som f.eks en viss grå 3er som "tøffa" seg sist gang.

 

Oi. Det ble sannelig rett etter jobb omtrent det. Men bra det, for da får man mer tid med lys.

 

Folk ville ha det tidligere på Hamar så da har vi flytta det 1 time frem. Og det hjelper jo en del!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Det hjelper mye det:) Ble fort mørkt på Hamar, merket jeg. Ser frem til dette treffet nå. Blir nok en lang dag på jobb på Fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan feks jeg møte opp på dette?

 

selv om jeg kommer i en sliten jetta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig for de som kommer nordfra å kjøre av ved avkjøringen sør for Øyer også. Bare å følge skiltingen mot Storhove, så kommer man til høyskolen etterhvert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ikke kun for mjøsa lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naturligvis åpent for alle, uansett bil og bosted! Er ikke noe lukket arrangement akkurat.. ;)

Er vel bare at man må være medlem av klubben (samme hvilket lokallag) for å stille ut bil såvidt jeg har skjønt, det er det eneste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

saker :) gleder meg :) hvis det er noen som vil så kunne jeg ha møtt noen ved statoil strandtorget ell noe og kjørt sammen bort hvis noen er usikre på hvor det ligger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville skygget laaangt unna Strandtorget ved 17-18-tiden på en fredag - det er biler og folk og kø *overalt*. Om du skal møte noen må det være mye bedre å møte de ved Esso ved den nordre avkjøringen? Da er man jo på riktig vei også, og slipper unna hele køproblemet.. :) Uansett er det usannsynlig enkelt å finne veien - bare å følge skilting til Storhove uansett hvilken vei man kommer fra.. Det er umulig å ikke se høyskolen også, et kjempebygg som ligger ganske for seg selv utenfor sentrum... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.