Anbefalte innlegg

Går det forresten an å kjøre inn ved brua sør for Øyer...? Altså veien som går over E6 igjen rett nord for Høgskolen? Og hvilket tidspunkt ble det egentlig bestemt til...? Vet det står 1900, men ble det bestemt?

 

eller..

 

 

sving av mot gausdal, sving så inn mot gausdal landhandelri, nedover mot renseanlegget, under veien og opp igjen og under E6'n.. så er du her! :)

 

 

sitter selv på fakkelgården og prater shit i eidsiva bredbånds telefon, så ser mot e6'n everyday :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller..

 

 

sving av mot gausdal, sving så inn mot gausdal landhandelri, nedover mot renseanlegget, under veien og opp igjen og under E6'n.. så er du her! :)

 

 

sitter selv på fakkelgården og prater shit i eidsiva bredbånds telefon, så ser mot e6'n everyday :P

 

Eller ta en kjapp u-sving, så slipper jeg å kjøre over-under-side-opp... Hehe... Ok, det hørtes faktisk enda enklere ut. Sweet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe felles kjøring fra gjøvik på gang ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

statoil strandtorget er det mye bil på den tia ja!!

 

best å satse på essoen da ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er ikke kun for mjøsa lokallag?

 

 

som spangen sier dette er åpen for alle som er vag intriserte, så har du en vag bil så dukk opp.

man må ikke være medlem for og dukke opp,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ses i morgen da

håper dt kommer like mange som på hamar

:)

er vel siste i år dette så verdt å ta turen da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg og Anders på plass. Den nedre plassen på høgskolen. Vi har satt opp et lite slikt. På en Audi 100. Så da sees vi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg og Anders på plass. Den nedre plassen på høgskolen. Vi har satt opp et lite slikt. På en Audi 100. Så da sees vi :)

 

et lite slikt ja. faen til skrivefeil på deg i dag da Ørjan. drøkki? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble da ikke så aller verst oppmøte? Ca. 40 biler, eller tippet jeg veldig feil...? Telte 24 kl. 18:15, så jeg tipper noe sånt. Ble kanskje litt kaldt etter hvert, men god stemning for det;) Dette var for øvrig mitt første lokallagstreff, og det var jo selvsagt artig å se "live" hvilke biler medlemmene i området har. Når det er sagt, vet jeg med sikkerhet at det finnes mange fler, og råere rundt omkring her... ;) Jeg kjørte for øvrig den RS-blå A6-en med 1 stk. gåen xenonpære...: haha :

Ellers et bra treff, dette skal jeg få med meg mer av: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et lite slikt ja. faen til skrivefeil på deg i dag da Ørjan. drøkki? :P

 

hehe.. skrev med tlf :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for oppmøte folkens! Veldig bra tross at det var veldig kaldt!

Og tusen takk til Eivind Spangen for et flott sted og være på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble bra det, bare synd det er så kaldt, men kan ikke regne med annet på denne årstiden akkurat.. ;)

Bilen min ble frivillig plassert som "skiltholder" ved innkjøringen til parkeringsplassen, håper noen klarte å se arkene på frontruten.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble bra det, bare synd det er så kaldt, men kan ikke regne med annet på denne årstiden akkurat.. ;)

Bilen min ble frivillig plassert som "skiltholder" ved innkjøringen til parkeringsplassen, håper noen klarte å se arkene på frontruten.. ;)

 

Har ikke sett bilen din før, men regnet nesten med at det var den, ja:p Så jo også hva det sto på arkene til slutt... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et bra og brukbart treff, selv om det var noe kaldt utpå kvelden...var jo bare å rusle litt rundt å prøve å holde varmen så det gikk strålendes det.

Mange fine biler som ble samlet, vet ikke hvor mange vi ble tilslutt, men 35-40?..

Likte den røde 4er golfen, R32 meget pen farge og ganske så spenstig og god lyd når jeg lå bak han på første delen av cruisinga...hehe (spant jo stein på det "strøkne" panseret mitt også....) haha.

Tøft var det med den "orginale" Jetta GT 16v'n også, så gratulerer med premie! ikke hver dag man møter på en orginal jetta med 16v motor.

 

Men bilder???

 

Nå er det bare å glede seg til neste år, pakke bort bilen for vinteren og ta i bruk det andre redskapet som står i garasjen ...hehe...hørte vi quattro føre snart?? (eneste grunnen til å glede seg til vinteren)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner folk på at dette ikke var siste treffet! Vi har nytt treff igjen 12.okt på Rudshøgda! Dette vil bli det siste i treffet av 4. :)

Håper folk møter opp da også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller selvfølgelig opp da også:) Må få med meg det som er av treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner folk på at dette ikke var siste treffet! Vi har nytt treff igjen 12.okt på Rudshøgda! Dette vil bli det siste i treffet av 4. :)

Håper folk møter opp da også!

 

Min siste sjansje! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min siste sjansje! :P

 

du har å møte opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har å møte opp

 

OMg...jeg har fri..hva skjer a? :P

jeg kommer...!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp:) da med vinterrimsa:)

 

å de er sikkert ikke så ille de heller vel?: p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je kjem i Touran.. :P

 

dua? driver å hopper om dagen?;)

gikk dt bra med dg å bil eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å de er sikkert ikke så ille de heller vel?: p

 

Neida:)ålreite dem hehe Titangrå 18"RS6:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hopper litt jah.. ;)

Bortsett fra en knekk i stoltheten så gikk det bra med begge i bilen.. En god latter forlenger livet :P

Ei bærebru, et stag, en frontfanger, en skjerm.. Det er vel det jeg har sett at jeg trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.