Anbefalte innlegg

Hopper litt jah.. ;)

Bortsett fra en knekk i stoltheten så gikk det bra med begge i bilen.. En god latter forlenger livet :P

Ei bærebru, et stag, en frontfanger, en skjerm.. Det er vel det jeg har sett at jeg trenger.

 

Front fanger? Går vel ann og fikse den du har? Hvis ikke så vet du hvem du skal si ifra til..

Men det kunne gått mye værre! Skiltet var veldig nære og da hadde grill,fanger og panser, mulig motor forskyvninger osv.. så litt hell i uhell var det..

 

Ikke bare det, jeg var jo nesten uheldig på vei hjem.. Da kom det et rådyr rett uti veien og stoppet opp ved siden av bilen itt froan fronten da jeg stoppet opp.. Da hadde jeg hjertet i halsen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok vinterfanger.. Få til et fast opplegg med noen tusenmetere på den fangeren tenker jeg ;)

Du får nok ikke den fangeren der.. Med min satsing på vintertreffet er det nok best om jeg har den sjøl :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok vinterfanger.. Få til et fast opplegg med noen tusenmetere på den fangeren tenker jeg ;)

Du får nok ikke den fangeren der.. Med min satsing på vintertreffet er det nok best om jeg har den sjøl :P

 

hehe.. da får jeg ha spylere da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12.okt? hmm skal vi se. hente motor den 8. skaffe turbo , ordne/skaffe motorstyring, lempe nedi motor, legge rør, koble til jeg blir gal og testkjøre. joda i en perfekt verden kunne det sikkert gått ;) får se om jeg får lånt meg noe VAG så jeg kommer meg på ett treff i år kanskje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da avslutter vi sommer sesongen med det siste Tour De Mjøsa med treff på sør gående kro på rudshøgda. Treffet finner sted alerede i morgen og vi begynner ca kl 18.00. Vil bli premiering av utstilte biler.

 

Håper flest mulig kommer selv om det begynner å bli tidlig mørkt og kaldere om kvelden nå. : mad :

 

Ønsker herved alle hjertlig velkommen. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve og rekke det :) Jeg reiser og kommr innom på vei hjem fra tr.heim! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve og rekke det :) Jeg reiser og kommr innom på vei hjem fra tr.heim! :)

 

Du SKAL rekke det : smil :

 

blir enda et kult treff dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagdt folkens møt opp, blir enda en gang med nye premier og mye sosialt,

de med vinterdekk har det og vi med sommer dekk har det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

il be there: p

blir en lang vei å kjøre: p

hele 3 km: p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer etter jobb, i 8-9 tida hvis det fortsatt er liv der. Og noen sponser meg med bensin såklart :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg Kommer :) Gleder meg som en unge til å fryse litt igjen :D håper det kommer bra med folk nå oxo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dt gjorde dt desverre ikke, men hadde dt da artig vi som møtte opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dt gjorde dt desverre ikke, men hadde dt da artig vi som møtte opp:)

 

Dårlig oppmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppmøte?

 

japp. var ikke helt som hamar for å si dt slik : p

mn hvor ble du av?

du sa jo du hadde fri denne dagen?

 

 

Jeg kom da det var ferdig jeg :P

heheheh: p

bedre sent enn aldri?; )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

japp. var ikke helt som hamar for å si dt slik : p

mn hvor ble du av?

du sa jo du hadde fri denne dagen?

 

 

 

heheheh: p

bedre sent enn aldri?; )

 

Jepp, og jeg dukket opp ca kl 20:00 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

japp. var ikke helt som hamar for å si dt slik : p

mn hvor ble du av?

du sa jo du hadde fri denne dagen?

 

 

Fikk vite dagen før at jeg ikke hadde så veldig fri allikvel gitt. Var på jobb til 20:30 den kvelden. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.