#1 Skrevet August 9, 2004 Holder på å montere en turbotrykksmåler. Lurte bare på hvor jeg burde stjele vakum ifra? Har tenkt å sette den rett før dumpventilen. Vil det ha noe å si? Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Karl Richard Dybvik Holder på å montere en turbotrykksmåler. Lurte bare på hvor jeg burde stjele vakum ifra? Har tenkt å sette den rett før dumpventilen. Vil det ha noe å si? Noen tips? en grei plass å stjele ladetrykket fra er fra bensistrykksregulatoren som står i ene enden av fuel-railen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2004 Men den slangen er jo så feit. Har sett bilen din på spangereid i sommer. Flott bil. Felgene står veldig godt til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2004 Nei forresten fant den du snakket om. Satser på at den blir bra. Klipper'n nuh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2004 jeg så en sort gti i spangereid her forrige uke med dark bulls på.....kan det være din?? stod parkert ved et bolighus på "indre veien" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2004 oioi, skal si du er obervant(er det slik det skrives?)Det var nok min bil det ja. Men nå funker turbomålern helt perfekt. Takk for hjelpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av morten stensland en grei plass å stjele ladetrykket fra er fra bensistrykksregulatoren som står i ene enden av fuel-railen Regnes som absolutt tabu hos de fleste seriøse tunere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Paul Guillen Regnes som absolutt tabu hos de fleste seriøse tunere. hvorfor det?? får ikke noe trykkfall over regulatoren alikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2004 Ja hvorfor er det tabu? *lure fælt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2004 Ta ut med hjelp av et t-stykke fra slangen som går til MAP-sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av morten stensland hvorfor det?? får ikke noe trykkfall over regulatoren alikevel På samme måte som at vacuum slange til map skal ha orginal lengde. Det er fare for trykktap og "lag". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...