RS6 eller RS4-2 felger i 17" til Bora -99 modell..??

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hva folket synes kler denne bilen best av disse felgene i 17"?

Bora.jpg

RS6felg.jpg

RS4-2felg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 mener jeg vil kle bilen best

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" er ikke akkurat stort på Bora.. RS4-2 blir for spinkelt iom at du får såpass høy gummikant. Gå for RS6 evt 19" rs4-2 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" er ikke akkurat stort på Bora.. RS4-2 blir for spinkelt iom at du får såpass høy gummikant. Gå for RS6 evt 19" rs4-2 :D

Nei det skal ikke være så veldig stort heller. Er bare en 1,6 og da må ikke den stakkars motoren få for mye å dra rundt på..:P Skal bare være litt finere enn de originale.

Skal også sitte på bilen til søstra dette så noe over 17" blir det ikke..jenter, fortauskanter osv vet du..huff-huff..: rolleyes

Blir rs6-felgen: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det skal ikke være så veldig stort heller. Er bare en 1,6 og da må ikke den stakkars motoren få for mye å dra rundt på..:P Skal bare være litt finere enn de originale.

Skal også sitte på bilen til søstra dette så noe over 17" blir det ikke..jenter, fortauskanter osv vet du..huff-huff..: rolleyes

Blir rs6-felgen: smil :

Men hvis størrelse ikke er det som betyr mest, kan du få 16" RS6 m/ 205/55-16 for 5798,- av meg.

Evt 6498,- m/ Vredestein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis størrelse ikke er det som betyr mest, kan du få 16" RS6 m/ 205/55-16 for 5798,- av meg.

Evt 6498,- m/ Vredestein

Okei, men de originale er 16 så det må nok bli 17 nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av min gamle Bora med 17' Rs4.. synes de kler bilen også, og størrelsen ser ikke så lite ut, men da var bilen senket litt. Av Rs6 og Rs4-2 får Rs6 min stemme. :)

bora.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, men de originale er 16 så det må nok bli 17 nå.

Kan gi deg et tilbud på 17" RS6 5x100 m/ 225/45-17 Goodyear F1 GSD3: 7498,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.