#1 Skrevet Juni 23, 2007 Hei, usikker på hvor jeg skal få tak i dette, og hva jeg trenger(pærer osv) ...noen som kan hjelpe? Finnes det erstatningspærer til parklys som gir hvitere lys enn de originale? Er noe av dette ulovlig å gjøre? Hva må jeg passe på? Håper noen kan hjelpe Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2007 Xenonkit kan du f.eks. bestille av Tom Are Andresen her inne. Har kjøpt av han selv og all cred til han! Ellers selger dioder.no mange typer parklys, der inne veit jeg det finnes en type som ligner på xenon. Xenon grøftelys er IKKE lovelig! Har du nettopp kjøpt den Golfen på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2007 Takk for info. Og ja, jeg har nettopp kjøpt den bilen. Den ligger på medlemssidene på tidligere eier også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2007 Takk for info. Og ja, jeg har nettopp kjøpt den bilen. Den ligger på medlemssidene på tidligere eier også... Pen Golf! Satt å vurderte den litt selv, men fikk aldri svar på mailen min fra selgeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2007 Ikke overrasket over det, tror de slet skikkelig med e-post systemet sitt......jeg solgte min gamle bil litt kjappere enn beregnet, og hadde dårlig tid da jeg skulle kjøpe ny.....denne var faktisk det eneste alternativet jeg hadde....men angrer ikke ett sekund. Har ikke planer om å gjøre så mye, har montert GTI pedalsett, DEFA alarm blir montert neste uke. Har lyst på Navi, men navi enheten som står til Alpine anlegget som er i bilen er j..... dyr. Ble forresten positiv overrasket over at det stod et helt nytt Alpine anlegg til over 30.ooo i den....det sa annonsen ingenting om....so far so good! Var veldig skeptisk til de blanke speilene(begynner å bli gammel), men synst at de bygger opp rundt helheten sort/krom.....men har de originale også. Planer om å gå fra S4 til Golf?drastisk......eller nr 2 bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...