#1 Skrevet Juni 23, 2007 uff i dag tidlig skulle jeg ut å handle litt øl og klær til kveldens feiringer.. startet opp min fete passat og kjørte FORSIKTIG uten gasspådrag gjennom boligfeltet da jeg kom ned på E6 og skulle svi av litt gummi forran en FORD, skjedde det ingen ting!!!! det var som om gasspedalen ikke virket!! så ser jeg ned etter varsellamper og der blinker glødelampen.. ÆSJ! ydmyket ser jeg forden pasere.. jeg kjører hjem på tomgang........ åpner motorromet og ser vann (ca en innsjø) i rommet der batteri og bremsekraftforsterkeren sitter.. jeg henter returslangen fra hjemmebrentsapparatet og begynner å suge......det smaker et helvete.. etter mye svette og spytting er rommet tomt...etter å ha koblet ut batteriet, prøver jeg prøver gassen... . tja...den går iallefall ikke bedre.... noen som har en ide om hva kan ha gått gæli?? så en vag sjafør kan få si ære tilbake uten å tømme sin slanke pengepung.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2007 hm.. om dette rommet var helt fullt av vann er det tydlig noen tette dreneringer... men om du er veldig uheldig kan dette vannet ha kommet inn i styreboxen etc.. husker ikke helt hvor den ligger på passat.. men prøv å ta av batteri og få tørket alt av kontakter og div som kan være berørt av vannet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2007 skumle saker, gikk ut for å sjekke i sta. fikk stort sett ut alt vannet, men det ser ut som det hoper seg op igjenn. masse løv og annet høstrester som ligger. men startet opp i ste og det så ut som omdet hjalp å gi det litt tid til å tørke. virker som det skal nå. skal støvuge rommet straks det blir vær og tørt nok. faren min har 2002 mod tdi og det samme skjedde med han, men bare i påska. han merket det ikke før alt vannet var is. da gikk både batteriet og bremsekraft forsterkeren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...