#1 Skrevet Juni 23, 2007 er ikke helt inn på golf 4 enda, men hvordan justerer man camber foran på golf 4? Fjerbeinet går jo rett ned i navet...? står i rep litteraturen til vw at man eneste måten å justere camber er å flytte litt på traversen?? Skjønner jeg ikke noe... når man senker en bil blir jo camberen helt feil foran, også har man ingen mulighet for å justere den etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2007 nei.. ingen justering på disse.. mange biler som ikke har det.. senking = negativ camber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2007 hvordan skal man få godkjent camber på 4 hjulsmåling med senk da? Skal jo vises på biltilsynet og må ha godkjent målebrev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil får du vel kjøpt camberbolter fra H&R til disse m/TÜV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil får du vel kjøpt camberbolter fra H&R til disse m/TÜV? kan ikke sjønnne at det er noe vits i da fjærbeinet står rett nedi navet(i et hull) som det ikke finnes noen som helst justeringsmuligheter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2007 camber må ikke være innenfor på det papiret... visst mange biler når camberen har vært for mye negativ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2007 camber må ikke være innenfor på det papiret... visst mange biler når camberen har vært for mye negativ... må være innenfor på det biltilsynet jeg bruker iallefall. Men da viser jeg den og tar 4 hjulskontroll med settet skrudd opp på orginal gti høyde, og skrur ned etterpå.. da camber ikke kan justeres uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2007 Min Passat ble godkjent selv med røde tall på målepapiret........ man får kjøpt justerbare camberstag i Usa men de koster skjorta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2007 tror jeg senker bilen med det nye settet mitt til lik orginal høyde på gti tar 4 hjulskontroll, og slipper det ned dit jeg vil ettepå. For det har vel ikke noe å si så lenge det ikke kan endres camber uansett!? Men vil spissinga endre seg om man senker bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2007 jeg senket bilen 40mm. og spissing var innenfor mål på forstillingskontrollen i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2007 jeg senket bilen 40mm. og spissing var innenfor mål på forstillingskontrollen i alle fall. spissinga er jo justerbar, så den er grei, men verre med camberen.. var den innenfor vet du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...