Anbefalte innlegg

Hei..

Har lenge lurt på om hva som skjer om man trykker inn Sperra mens man kjører..:) regner med at den vill ikke koble inn om du kjører over 40:confused: håper det.. tørr ikke prøve å sette den inn uten og stå helt i ro : smil :

men kan den aktiveres under fart?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du klipper den blå\hvite kabelen til kontrollerboksen under baksetet kan du slå sperra av og på som du vil, men det bør du være forsiktig med.

JA, disse bakdiffene tåler vanvittig mye juling, men det å slå på sperra i fart med forskjellig hastighet på venstre og høyre hjul er med høy sannsynlighet en sikker død for hele bakdiffen.

Med samme fart er det ikke noe problem, da skjer det jo ingenting siden høyre og venstre tannhjul allerede har samme hastighet ,men da bør du være veldig sikker på at du kjører 100% rett fram..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok :) skjønner!! takker for informasjon :D

tror jeg skal forholde meg stillstående om denne skal kobles inn ;) for sikkerhets skyld! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en inne her som hadde klippt ledningen og prøvde og sette på sperra i fart og det endte med totalras;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o er det sant? tror jeg skal sette inn sperra fra stillstående;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en inne her som hadde klippt ledningen og prøvde og sette på sperra i fart og det endte med totalras;)

Vet av en til.. : bh : Det skjedde ved ett uhell, men det brydde ikke sperra seg noe om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sperra til Mikkel Bruer, og Min fungerer helt gull. veldig morro i rundkjøringer når det er regn eller vått, eller rett og slett på tørra :P Passer på å kjøre rett frem når jeg trykker den inn, og har ikke noe problem med det. Lå fint en helt runde sidelengs rundt en rundkjøring natt til lørdag :P Det regnet da, så var vått. Men har ikke merket noe på at sperra sliter. Har ikke prøvd så mye, men vet at jeg fint kan ta piruetter når det er tørt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har klipt ledingen under setet.. har også satt den på i fart, men da kun på rett slette, ikke hatt noe problem med det enda;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, så det gjelder og være litt "man" ;) hehe

men skjønner at man må i såfall kjøre 100% rett fram!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går sikkert greit å kjøre med 3% sving også :P Poenget er bare at du ikke skal ligge i full sving, å dytte på sperra, eller skru på sperra mens hjulene spinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, skjønner :P merket godt at sperra var inne når man kjører på tørr asfalt.. i allefall på min bil om man svinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det på de fleste så lenge sperra funker :P Min drar veldig godt. Kjenner at jeg har litt vekt i rumpa, samt at goodyear f1 dekkene tar bedre enn de gamle dekkene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skjønner :) har litt lyst å dra den rundt med sperre på asfalten:p men har ikke turt å prøve enda ;) ny bil vettu!!:) ser for meg drivknuter osv går til H... xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv slik som dette.

Stå stille, eller ligg i lav fart på 1. gir. Legg over i sving, ha litt fart, litt mer enn gangfart, full gass, clutch og slipp clutchen. Enten dytter bilen veldig rett frem, eller så slipper den ;)

Et godt tips kan være å prøve når det er vått, hvis du er veldig usikker. Jeg får audien rundt på 2. gir på våt asfalt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, dette blir jeg nødt til og prøve ^^ takk for tipset ;)

men sliter ikke dette mye på drivknutene, siden man må ha ganske mye sving på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er relativt :P Og det meste kan byttes ut.

Hvis du er redd for at noe skal bli slitt så kanskje du bør kjøre normalt :P Dette sliter garantert dekk ihvertfal :P;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi :D

ja, du.. det tror jeg på!! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.