#1 Skrevet Juni 23, 2007 nån som veit om nån firma i tromsø som valse hjulbua? har litt litn plass i hjulbuan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2007 nei veit ikke om noe firma som gjør det, men veit om en kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 hmm.. okei:) veit du om han e no flenk? eventuelt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2007 du veit vel ikje om nån som kain hæve biln min åsså? dein subba litt væll masse sjærman.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 Heve bilen? Subbing i hjulbuen er den nye dumpventilen! Er ikke no mer show enn en bil som subber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 hahaha, neij d e d ailtså ikje i min værden så e d KUN harry.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2007 Fin bil! Trur jeg har møtt deg et par ganger i tromsø i det siste (!?) Bl.a engang når jeg kjørte broderns A4 med 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2007 takk hmm.. brordin, har han en svart sedan eller no sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2007 nei grå/sølv avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2007 hmm.. kain godt heinn d kjika ikje så masse etter andre bila hehe.. e d en 1.8t ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...