Anbefalte innlegg

Feil!!

Det er henvisning til andre sider i manualen....litt vanskelig å skjønne på den oversikten.

Men hvis en ledning slutter med et tall så finner du andre enden av den på det stedet som tallet sier.

Finner da motsatt tall på det andre stedet. hvis du skjønner: rolleyes

ikke helt med på hva du mener, men tegnet det opp her så skjønner du kansje hva jeg lurer på:)

3B_ECU_Schematic-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig er s2n i orden: rock : var nok en kombinasjon av gåen bensinpumpe og releet til pumpa samt en grov koblingsfeil av meg i sikringsboksen som gjorde at jeg mista tenninga:o

men,men, nå kan jeg i allefall nesten hele elsystemet på s2n utenatt:) , tusen takk for hjelpen, uten det hadde jeg nok gravd ett stort hull i bakken og kjørt den nedi:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke helt med på hva du mener, men tegnet det opp her så skjønner du kansje hva jeg lurer på:)

3B_ECU_Schematic-2.jpg

Den på nr 40 skal du finne igjen på der det står 40 i bunn, men på det det står 40 vil det da stå 57 på ledningen.

Alle som går ned til den nederste linja er jord ja.

Fint du fant ut av det da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.