Gruppe B-moro fra 80-tallet (S1 + CQ)

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=Ujea2kdwbqI

(Ikke sett de her på forumet før, så skyt om det er repost)

For en kjøring, for en lyd : rock ::tilber: WRC ala 2007 er for meg like underholdende som å se på at maling tørker iforhold..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig, er en grunn til at de kaller Gruppe B for "Real Rally" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var som skrevet over ekte rally ja.. Uten sjåfører som "guider" en hidden-styrt bil.. Kanskje å sette det litt på spissen, men rally i dag er heldigvis ikke ødelagt så mye som Formel 1 og det "hidden-sirkuset" med tilhørende stall-ordre.. Nei..., takke meg til god gammeldags retro-rally og generellt retro-biler uten hiddenmaskiner og (potet)chip... just real power and real driving!

For de som digger det som er beskrevet over vil jeg tungt anbefale Oldtimer Grand Prix (Nürburgring) eller Festival Of Speed på Goodwood : rock : , er helt ubeskrivelig og utenfor fatte-evne for de som ikke har vært der! : rolleyes

Hadde forresten vært moro å sett Petter Solberg og co kjørt Audi S1,Ford RS200 osv. og hørt kommentaren dems etterpå.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var som skrevet over ekte rally ja.. Uten sjåfører som "guider" en hidden-styrt bil.. Kanskje å sette det litt på spissen, men rally i dag er heldigvis ikke ødelagt så mye som Formel 1 og det "hidden-sirkuset" med tilhørende stall-ordre.. Nei..., takke meg til god gammeldags retro-rally og generellt retro-biler uten hiddenmaskiner og (potet)chip... just real power and real driving!

For de som digger det som er beskrevet over vil jeg tungt anbefale Oldtimer Grand Prix (Nürburgring) eller Festival Of Speed på Goodwood : rock : , er helt ubeskrivelig og utenfor fatte-evne for de som ikke har vært der! : rolleyes

Hadde forresten vært moro å sett Petter Solberg og co kjørt Audi S1,Ford RS200 osv. og hørt kommentaren dems etterpå.. ;)

Har en kompis med Lacia Delta Integrale, Fy... fa.... de kunne lage biler back in the day: rock :

Skulle ikke forundre meg om Petter eller Hening hadde dratt bedre tider med gruppe B biler en de moderne WRC bilene. For petter sin del hadde han kankje vært overasket over å sitte i en bil som holder sammen mer en 5 minutter........: haha : Uff da den var stygg, stå på Petter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis med Lacia Delta Integrale, Fy... fa.... de kunne lage biler back in the day: rock :

Skulle ikke forundre meg om Petter eller Hening hadde dratt bedre tider med gruppe B biler en de moderne RWC bilene. For petter sin del hadde han kankje vært overasket over å sitte i en bil som holder sammen mer en 5 minutter........: haha : Uff da den var stygg, stå på Petter...

Jeg har lurer på om du kansje har rett:) Er for mye elektronikk i wrc bilene nå til dags. Alltid ett eller annet som går. Sku likt å sett Petter i en s1 etter noen dager med tilvenning: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo helt sinnsykt å se på tilskuerne som står langs løypene i de filmene! Ikke rart folk ble drept under slike løp.

Men sykt rått å se disse bilene i aksjon. De hopper jo bare fremover etter hvert girskift...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.