Anbefalte innlegg

Er porsche speilene helt like RS2 speil?

mener å ha hørt at det er noe forskjell: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche speil (også kalt dråpe speil) er di samme som på RS2 .. men da må det være fra nyere 964 eller 993...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

993 speilene fra porsche er AKKURAT samme look som RS2 speilene... Men er forskjellig sokkel/fot på dem.. Skal du montere desse på B4 MÅ du ha speilene fra RS2.. da skjærer du ut litt større hull i døra, pluss du må ha sånne branketter fra rs2 for å skru dem fast (billige greier som får tak i hos møller)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

993 speilene fra porsche er AKKURAT samme look som RS2 speilene... Men er forskjellig sokkel/fot på dem.. Skal du montere desse på B4 MÅ du ha speilene fra RS2.. da skjærer du ut litt større hull i døra, pluss du må ha sånne branketter fra rs2 for å skru dem fast (billige greier som får tak i hos møller)

Så du mener at det ikke går å tilpasse 993 speil på en B4 da?

I følge en del som selger disse på e-bay skal det være samme greia, men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så vidt jeg vet er disse det samme... satt flere 993 speil på audier jeg... uten ombygning...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det vil si at 993 eller 964 speil skal passe rett på, uten mods da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør nå da... Det er forskjellig fot på porsche og rs2, ser helt like ut... men festa INNE i foten er forskjellig!

Skal du ha desse speila på b4 uten å gjøre drastiske tiltak MÅ du ha rs2 speila, ikke porsche speila!

Detta VET jeg siden jeg har hatt desse på cabben selv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er foten mulig og bytte da?

hva mener du med drastiske tiltak?

Er ikke så lett å få tak i RS2 speil i forhold til porsche speila. Men går det ikke så går det jo ikke. men er jo mange som mener de har gjort det uten problem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er foten mulig og bytte da?

hva mener du med drastiske tiltak?

Er ikke så lett å få tak i RS2 speil i forhold til porsche speila. Men går det ikke så går det jo ikke. men er jo mange som mener de har gjort det uten problem..

Er jo det han sier at det går, men du må bytte den svarte sokkelen under speilet fra rs2 og bytte den med den som sitter orginalt på porsche speilet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo det han sier at det går, men du må bytte den svarte sokkelen under speilet fra rs2 og bytte den med den som sitter orginalt på porsche speilet;)

en som har sjønnt det ja.. :) men om du får tak i en slik fot/sokkel er vel like vanskelig å få tak i som selve rs2 speila tenker jeg, viss dem ikke selger dem på møller da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en som har sjønnt det ja.. :) men om du får tak i en slik fot/sokkel er vel like vanskelig å få tak i som selve rs2 speila tenker jeg, viss dem ikke selger dem på møller da??

Det gjør dem nok, solgte porsche skiltlys til rs2 bakfanger der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da går det sannsynligvis ann å kjøpe 993 speil og sokkel til dem på møller..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står et sett med RS2 speil på Autodb. Orginale, 5000cash.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.