#1 Skrevet Juni 24, 2007 Hei, jeg har en 02mod a4tdi (130hk). Siden jeg kjøpte bilen i vinter har jeg bare skiftet olje på den, men lurer på hva en gjør på en stor service? Skiftes det bare diesel og pollenfilter? Eller andre væsker i tillegg til olje på motor? Frister ikke å sette inn bilen hos møller å betale 6-7000kr for jobben en kan gjøre selv: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2007 om du setter den på verksted får du jo 1 års mobilitetsgaranti, og stemplet servicehefte! Jeg hadde satt den på verksted og latt de gjøre jobben.. du har jo litt igjen for det når den skal selges, og at historikken blir fulgt opp siden det er en såpass ny bil. Det er vel bremsevæske, motorolje, pollenfilter, dieselfilter, rengjøre luftfilterhus og muligens bytte luftfilter om jg husker rett? I tilleg er det jo å lese ut feillageret på bilen, smøre alle hengsler og låser, lufttrykk i dekk, kontrollere hjuloppheng, sjekke olje på girkasse osv. Og om km standen er der må jo regreim og slikt skiftes også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...