#1 Skrevet Juni 24, 2007 Hvem ville dere ha brukt i Oslo til å fikse dette? Blitt påkjørt av en Jumper fra Bislet Bilutleie mens jeg stod parkert: bh : Skjermen er klemt inn 15-25mm slik at jeg ikke kan kjøre med bilen uten å ødelegge dekkene og ødelegge skjermen mer. I tillegg er støtfangeren klemt noe inn. Usikker på hvordan det ser ut under fangeren, om det er noe der som er klemt inn, eller om det bare er fanger/skjerm. I tillegg er det blitt et hakk i felgen. Synes ikke så godt på bildene da det er litt spesielt lys, regn og sølv bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 Har ringt litt rundt i dag, og det var ingen som kunne ta bilen før i slutten av mnd....... Blir en stund med leiebil da liksom........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Bare dra ut skjermen med hånda. Så kan du kjøre tur veit du.. Skjermen blir nok bytta uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 Enten den over - eller få på noen mindre felger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 Enten den over - eller få på noen mindre felger ? De mindre felgene ligger 6 mil unna....... Falken har vært og hentet den i dag, blir leiebil på meg en stund fremover nå, litt over en mnd sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2007 Du som eier denne bilen ja Sett den nedenfor meg en del ganger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...