Anbefalte innlegg

Hvem ville dere ha brukt i Oslo til å fikse dette? Blitt påkjørt av en Jumper fra Bislet Bilutleie mens jeg stod parkert: bh :

 

Skjermen er klemt inn 15-25mm slik at jeg ikke kan kjøre med bilen uten å ødelegge dekkene og ødelegge skjermen mer. I tillegg er støtfangeren klemt noe inn. Usikker på hvordan det ser ut under fangeren, om det er noe der som er klemt inn, eller om det bare er fanger/skjerm. I tillegg er det blitt et hakk i felgen. Synes ikke så godt på bildene da det er litt spesielt lys, regn og sølv bil....

 

div016.jpg

div015.jpg

div014.jpg

div013.jpg

div012.jpg

div011-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt litt rundt i dag, og det var ingen som kunne ta bilen før i slutten av mnd.......

 

Blir en stund med leiebil da liksom........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare dra ut skjermen med hånda. Så kan du kjøre tur veit du.. Skjermen blir nok bytta uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten den over - eller få på noen mindre felger ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten den over - eller få på noen mindre felger ? :P

 

 

De mindre felgene ligger 6 mil unna.......

 

Falken har vært og hentet den i dag, blir leiebil på meg en stund fremover nå, litt over en mnd sikkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som eier denne bilen ja :) Sett den nedenfor meg en del ganger!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.