#1 Skrevet Juni 24, 2007 Hvor mye jobb er dette (8L, første A3-utgavene)? Er det bolt-on, eller f.eks noe lignende A4 B5 hvor man må kutte i innerskjermene? Og når kom faceliften på det første A3-karrosseriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2007 Facelift kom i 2001. Samme prosedyre som på B5, man må kutte litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2007 Oki, takk! Er kontakter og slikt likt, eller må det endres også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2007 kontaktene må også endres, var en guide på hoved sida som viste ka du skulle gjør men finne ikkje den no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2007 Mins jeg bestillte 4 stk. gule ledninger av ett slag, husker ikke fra hvor siden det sikkert er ett par år siden jeg gjorde dette selv. Skjærte vekk hvor jeg merket, på bilde under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2007 Vi måtte kutte enda mere vekk for å få lykten å passe ordenlig inn i skjermen. Vi kuttet osse en go bit av den plastik som jeg har sat et kryss over. Jeg kjøpte sånne overgange fra de gamle stikk til de nye som går inn bakerst i lyktehuset. Desuten må du tilverke eller kjøpe sånne holdere for å få lykten til å sitte 100% fast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...