#1 Skrevet Juni 24, 2007 Jeg sliter med et svinghjulslager jeg vil bytte sammen med klutsj. Jeg har forsøkt å pirke det ut med skrutrekker etter forslag fra nøller skøyen. Jeg har forsøkt å fylle lageret med fett og slå en 15mm bolt for å få det hydrauliske trykket til å dytte lageret ut. Det uttrekkerverktøyet som er vist i bentley manualen kan jeg ikke finne i noen normale biltrekvisita butikker. Så hva bruker dere andre hobbymekkere her? Og hvor kan det skaffes? Motoren er en 3B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 Gammel tråd ja! Men hva bruker dere når dere tar ut dette lagret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2009 Hvis dere allerede har bestemt dere for å bytte dette lageret, men dere får det ikke ut på "vanlig" måte, så kan jo én måte være å rett og slett slå lageret i stykker med ett dor eller liknende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2009 har du en ekspansjonsbolt til betong så er det bare å sette den fast og nuppe det ut...evt bruke en avdrager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...