Vurderer styling til min 00 s3

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi noen tips om hva jeg burde gjøre og hvilke forhandlere man kan stole på og som leverer kjapt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke du skal gjøre noe jeg. Bilen din er meget fin som den er ! Siklet på den mer enn en gang, for å si det sånn! Har et bilde av bilen din, der den står parkert ved siden av min gamle (sølv impreza WRX STi ) Og nå kjører jeg også Audi : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hold den clean :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig med en ny front eller noe slikt, men får heller investere i noe grøvre trimming eller noe slikt etterhvert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"style" en S3 er som å banne i kirka! kan ikke finne på å ødelegge noe så fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med risiko for å banne i kirken : rolleyes ville jeg ikke ha noe som helst imot å ha denne S3 stående i min garage...MEN enig i at S3 er veeeeeeeldig nydelig med standard optik!!

02.jpg

05.jpg

a3front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"style" en S3 er som å banne i kirka! kan ikke finne på å ødelegge noe så fint.

 

Hver sin smak. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg inn det bildet a jan vidar, så jeg skjønner hvem du er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med risiko for å banne i kirken : rolleyes ville jeg ikke ha noe som helst imot å ha denne S3 stående i min garage...MEN enig i at S3 er veeeeeeeldig nydelig med standard optik!!

 

 

 

fett panser da. må da være forlenga nedover? ser jo så hissig ut i snuta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hver sin smak. :rolleye:

 

 

 

selvfølgelig, men jeg syns det er fælt å klusse med et så himla deilig utseende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fett panser da. må da være forlenga nedover? ser jo så hissig ut i snuta.

 

Er nok forlenget ja, produsenten er Lumma hvis jeg ikke hukser feil?! Mener panseret er rimelig dyrt (5-6000kr) å pasformen er vist ikke den beste . Desuten i glasfiber.

 

Ikke meningen at hijacke din tråd Marius, ville bare komme med et forslag :P

Synes i øvrigt bilen din ser helt TOPPERS ut, liker som sagt veldig godt "org." S3. Men litt velplassert styling er jo aldrig av veien...Se bare på Svein-Erik sin...Ingen er vel i tvil om at den er....:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jævlig strøken, sikla over den på landstreffet... Men veldig usikker på om jeg skal koste på noe på min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jævlig strøken, sikla over den på landstreffet... Men veldig usikker på om jeg skal koste på noe på min

 

Har bare set den her på forummet og bildene feiler ikke noe :)

 

Den fanger jeg viste bildene av har jeg hatt lyst på lenge, men den passer IMO bedre til en S3 ( breiere skjerme å sterkere motor til å bakke det agressive look opp med ).

 

Kommer på cirka 500 euro + moms + frakt osv. med org. RS4 gitter/vents og org. RS4 grøftelys. Plus lakkering også da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mine øyne er S3 sammen med RS4 de peneste orginale VAG bilene fra tidlig 2000 tallet. Trenger ikke styling. Felger og understell og litt trim og du har en super bil. Mange flotte S3'er i klubben, men så ikke så mange av de ute på banen på Våler. Synd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold den clean! Less is more er vel et elsket uttrykk: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes man skal følge sin egen intuisjon jeg.

Vil man style s3'n sin så vil man style s3'n sin.

Samme om 10.000 mennesker kommer bort til deg og sier bilen din har blitt stygg med styling så er det bare å tune inn på care-kanalen, sålenge du er fornøyd med eget bygg.

 

og JA, jeg har selv stylet s3'n min :P

Så bare å klage på meg så mye dere vil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

og JA, jeg har selv stylet s3'n min :P

Så bare å klage på meg så mye dere vil. :)

 

JEG klager IKKE på deg :rolleye:

 

hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mine øyne er S3 sammen med RS4 de peneste orginale VAG bilene fra tidlig 2000 tallet. Trenger ikke styling. Felger og understell og litt trim og du har en super bil. Mange flotte S3'er i klubben, men så ikke så mange av de ute på banen på Våler. Synd...

 

Stilte iallefall på og "av" banen... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.