#1 Skrevet Juni 24, 2007 som tittel sier hva slags dempere og hvem har god pris? bilen er senket 40mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2007 som tittel sier hva slags dempere og hvem har god pris? bilen er senket 40mm du har fjærer som senker 40mm, men trenger nye dempere? Hva med gule koni? Pris vet jeg ikke, men disse skal iallefall være bra kvalitet på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2007 riktig har fjærer som jeg er fælt fornøyd med å trenger nye dempere. ser man får div. fjærer med dempere til ca 4000kr men er skeptisk.da gode dempere alene omtrent ligger på den prisen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2007 Bilstein er et alternativ og leveres i forskjellige versjoner. En der er lik original, en med sportslig preg, og en beregnet for senkede biler, såvidt jeg husker. Jeg personlig har gode erfaringer med kvaliteten, men aldri prøvd de på en VAG bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2007 Vi har 25 % rabatt hos rodin&co ved skedsmo mener jeg å huske.. Var der å handla koni-dempere bak en gang i tia.. Kom på 1400 kr for 2 stk mener jeg å huske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2007 noen som vet hvordan kvaliteten på cobra sine sportsdempere er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2007 ville selv gått for noen kjente kvalitets merker som er bra greier, bilstein, koni, kw, FK, sachs osv cobra, v maxx, supersport, jamex, osv ville jeg holdt meg unna om det skulle være på en nyere bil. enten er det for stivt, eller så blir det slappt etter en stund osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2007 ser ett sett med cobra sportsstøtdempere koster 3300, er 2 års garanti ¨på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2007 Bilstein er et alternativ og leveres i forskjellige versjoner. En der er lik original, en med sportslig preg, og en beregnet for senkede biler, såvidt jeg husker. Jeg personlig har gode erfaringer med kvaliteten, men aldri prøvd de på en VAG bil. Har bilstein Sport på golf Iven min, sammen med votex (eibach) senke fjærer. Utrolig fornøyd med demperene, bilen ble god å kjøre selv med originale fjærer og ennå bedre nå med senk. Helt noe annet enn de originale sykkel pumpene som kolapser i det man trår på bremsen... Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2007 ok. hvor kjøpte du dem hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...