#1 Skrevet Juni 24, 2007 vis jeg går opp i ladehjul størrelse,hva skjer da? Tidligere eller senere lading,mere bunndrag eller bare går den bedre? og hvor stor forskjell er det på de forskjellige hjulene?Må vel skifte drivreimen og eller?G-laderen er rs portet,så hvilket ladehjul bør jeg skifte til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2007 Hva er chippen din satt opp til?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2007 aner jeg ikke...var chippet da jeg kjøpte den...men lurte på å skifte chipen,hvilken bør jeg kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2007 Mindre ladehjul vil jo si høyere hastighet på kompressorn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2007 Mindre ladehjul mer ladetrykk, SNS har chiper...Er vel en og annen G-lader guru her inne som kan svare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2007 Vis jeg har en g-lader,nyoverhalt og rs portet,motoren er forresten total overhalt også med alt nytt,også stempler og borret opp 1850 ccm. Hva burde jeg da kjøpt videre?Hvilket ladehjul og bør jeg skifte dysene? Hvilken chip bør jeg kjøpe? Noen som har noen ideer til et bra oppsett? er ikke så inne på trimming....takker for alle tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2007 Bensintrykks regulator, 68mm ladehjul, kam og chip. Da har du ein frisk motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2007 Mindre ladehjul = høyere turtall på lader = kortere "levetid" på lader. 68mm er vel "safe" på en bra lader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2007 Ok,så dere mener jeg bør gå for et 68 hjul da? Noen som har en formening om et bra oppsett? og skriv hvilken chip også videre,ikke bare chip da jeg vet ikke mye om trimming til denne motoren....takk for alle svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2007 Uansett så burde du gå for en chip som er satt opp til det ladehjulet, bensintrykket, kam o.s.v. Det er med andre ord mange ganger likesågreit å kjøpe en "pakke" med alt samlet fra en leverandør. Kan fort bli feil om man mikser og trikser for mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2007 ok...ja så at volksport solgte noen slike trim pakker men dem er jo helt umulig å få tak i: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2007 http://www.slstuning.de Har også RPM motorsport og BarTek tuning eller noe sånt i Tyskland. AME motorsport har også endel tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...